Odds for at være gravid? Hjææælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

AnnaK89

Har du testet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Har du testet?

Ja, jeg har og så vidt jeg kan se er den negativ. Plejer man at kunne se en lille 'hvid' streg der, hvor den lille røde streg skal være? Det er som om man kan skimte der, hvor den skal blive rød, hvis man er gravid. Dog ikke som rød. Mere som hvid/grå. Det er apotekets test.

Men jeg satser på, at min negative test holder stik. Har ikke mulighed for at uploade billede, desværre

Anmeld

12. december 2011

dola

Anonym skriver:

Ja, jeg har og så vidt jeg kan se er den negativ. Plejer man at kunne se en lille 'hvid' streg der, hvor den lille røde streg skal være? Det er som om man kan skimte der, hvor den skal blive rød, hvis man er gravid. Dog ikke som rød. Mere som hvid/grå. Det er apotekets test.

Men jeg satser på, at min negative test holder stik. Har ikke mulighed for at uploade billede, desværre

Hvor længe siden er det at i har "hygget" uden gummi?

Anmeld

12. december 2011

Benjamins'mor

I realiteten ja, der kommer jo præsæd (staves) inden manden kommer.

Og du kan sagtens have haft ÆL uden at få din mens, for hvis du er blevet gravid kommer mens jo ikke.

Anmeld

13. december 2011

Anonym trådstarter

dola skriver:

Hvor længe siden er det at i har "hygget" uden gummi?

Er det måske en uge siden? Tror deromkring. Synes egentlig stadigvæk, at jeg har lidt kvalme, så enten er det al den klamme julemad eller så har jeg testet for tidligt

Anmeld

27. december 2011

dola

Anonym skriver:

Er det måske en uge siden? Tror deromkring. Synes egentlig stadigvæk, at jeg har lidt kvalme, så enten er det al den klamme julemad eller så har jeg testet for tidligt

uh uh uh hvad så nu,ja man er vel nysgerrig...

Anmeld

28. december 2011

Anonym trådstarter

dola skriver:

uh uh uh hvad så nu,ja man er vel nysgerrig...

Negativ.... pheeeew! Og er også kommet til at tænke, at det er nu godt nok skønt at have tre børn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.