Odds for at være gravid? Hjææælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.354 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. december 2011

Anonym trådstarter

Kan jeg være gravid?

Min mand og jeg har skønne børn på 4 år, 2 år og et halvt år - jey! Vi synes det er hårdt, men vi overlever fint. Vores sidste var en upser, men er blevet til vores største gave.

Nu sidder jeg her med oppustet mave og en smule kvalme. Jeg har stadig ikke fået min menstruation siden fødslen, så jeg ville ikke kunne sige noget om ægløsning. Desuden bruger vi kondom, men den kommer først på efter et stykke tid med 'fri leg' 

Man skulle virkelig tro at man kunne det her, men jeg har en lidt knuende fornemmelse i maven. Nok mest ved tanken, men jeg vil lige spørge: kan jeg blive gravid uden at have fået menstruation og uden reel sædafgang? Er der virkelig odds for det?

Har bestilt test, der kommer senere i dag!

Er der nogen med erfaring derude?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Caroline86

i teorien ja! Du kan sagtens være gravid...

Det er IKKE kun ved udløsning at svømmerne drager i krig

Anmeld

12. december 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

i teorien ja! Du kan sagtens være gravid...

Det er IKKE kun ved udløsning at svømmerne drager i krig

Jeg tæller sekunderne til testen er her!!! Måske min kvalme er ren indbildning efterhånden. Får sgu helt ondt i maven ved tanken om vores dumhed..... KOM NU, test! Jeg får i hvert fald ikke fred i sindet før der er testet!

Anmeld

12. december 2011

AnnaK89

Tror jeg ville teste sådan ret hurtigt hvis jeg var dig - for chancen for en graviditet er der bestemt!

Anmeld

12. december 2011

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Tror jeg ville teste sådan ret hurtigt hvis jeg var dig - for chancen for en graviditet er der bestemt!

Testen er her om 3 timer! Sidder med hjertet helt oppe i halsen og hele mavens indhold lige derunder.... puuuuhaaaaa.... håber meget på en slem forskrækkelse!

Anmeld

12. december 2011

dola

Hmm hvorfor tripper du ikke bare ned i den lokale netto og hapser en test..?? de er meget pålidelige, eller aflevere noget tis hos lægen??

Krydser fingre for dig!

Anmeld

12. december 2011

Anonym trådstarter

dola skriver:

Hmm hvorfor tripper du ikke bare ned i den lokale netto og hapser en test..?? de er meget pålidelige, eller aflevere noget tis hos lægen??

Krydser fingre for dig!

hehe.... bor i en meget lille by, hvor købmanden ved alt! Vil derfor helst købe en test anonymt og har bestilt den via apoteket Som før nævnt, så er den på vej. Puuuha, godt man stadig husker sin vejrtrækning 

Anmeld

12. december 2011

dola

Anonym skriver:

hehe.... bor i en meget lille by, hvor købmanden ved alt! Vil derfor helst købe en test anonymt og har bestilt den via apoteket Som før nævnt, så er den på vej. Puuuha, godt man stadig husker sin vejrtrækning 

Husk at skrive resultatet...

Anmeld

12. december 2011

Anonym trådstarter

dola skriver:

Husk at skrive resultatet...

Det skal jeg gøre. Håber meget på en nitte!

Anmeld

12. december 2011

Levi&LilysMor

fri leg er farligt og ja du kan sagtens blive gravid, for der vil altid komme lidt sæd ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.