.... før og efter.. + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

Vial

Frøken Christiansen skriver:

jeg fik konstateret navle brok da jeg var gravid, det kan kun opereres væk, men nu skal jeg lige have tabt mig de sidste 17 kg også skal jeg snakke med en læge omkring operation.. er godt nok spændt på hvordan kroppen ser ud når jeg har tabt mig resterende kg. håber ikke det hele bare hænger forneden

Tænkte netop på, at det lignede navlebrok.

Kan godt forstå du er lidt spændt omkring maven. Det er først et år efter at jeg fødte mine tvillinger, at maven er blevet flad igen. Dog ikke lige så flad som før. Det taget tid!!

Ellers må kirurg der fixer brok liiige stramme syningen lidt ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Wimmie

Hvor sejt gået - sikke en forskel allerede 

Kan du mærke det på fysikken også?

Min mand har snart smidt 10 kilo og han kan virkelig mærke det på "tyngden" og på konditionen allerede 

Anmeld

12. december 2011

bobbles

Vial skriver:

Tænkte netop på, at det lignede navlebrok.

Kan godt forstå du er lidt spændt omkring maven. Det er først et år efter at jeg fødte mine tvillinger, at maven er blevet flad igen. Dog ikke lige så flad som før. Det taget tid!!

Ellers må kirurg der fixer brok liiige stramme syningen lidt ;-)

hihi ja det måtte han meget gerne gøre  men er godt nok bare spændt på det hele omkring mit vægttab, fordi har aldrig været tynd, det bliver jeg nok heller ikke, men vil gerne ned og veje mere normalt og bare have strammet maven lidt mere ind

Anmeld

12. december 2011

bobbles

Wimmie skriver:

Hvor sejt gået - sikke en forskel allerede 

Kan du mærke det på fysikken også?

Min mand har snart smidt 10 kilo og han kan virkelig mærke det på "tyngden" og på konditionen allerede 

ja kan godt mærke det på fysikken, når jeg dyrker motion kan jeg klare mere i længere tid af gangen end jeg kunne før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.