.... før og efter.. + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.229 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. december 2011

bobbles

Hej alle synes simpelthen jeg er inde i en rigtig god periode, efter jeg fødte min datter og kom hjem fra sygehuset, da satte jeg mig for at nu skulle jeg altså tabe mig. så startede med at gå på kur den 19/9-2011 og har idag 12/12-2011 tabt mig nu 11,7 kg. synes det er vildt dejligt og man føler sig helt lettere  men skal så tabe mig yderligere 17,9 kg før jeg er "normal vægtigt" men synes fandme det er sejt gået

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

NinaNymannMadsen

det er da bare rigtig flot.
bare fortsæt med det du har gjort indtil videre så skal du nok hurtig få tabt de sidste 17,9 kg.

Anmeld

12. december 2011

bobbles

NNM skriver:

det er da bare rigtig flot.
bare fortsæt med det du har gjort indtil videre så skal du nok hurtig få tabt de sidste 17,9 kg.

Anmeld

12. december 2011

Muhmi

Frøken Christiansen skriver:

Hej alle synes simpelthen jeg er inde i en rigtig god periode, efter jeg fødte min datter og kom hjem fra sygehuset, da satte jeg mig for at nu skulle jeg altså tabe mig. så startede med at gå på kur den 19/9-2011 og har idag 12/12-2011 tabt mig nu 11,7 kg. synes det er vildt dejligt og man føler sig helt lettere  men skal så tabe mig yderligere 17,9 kg før jeg er "normal vægtigt" men synes fandme det er sejt gået

Synes nok jeg havde set dig før... Og så bor du sørme i Fr-værk... Så er det derfor

Men hold op en forskel Det er virkelig godt klaret!!

Anmeld

12. december 2011

Vial

Hvad er der sket med navlen?

Fedt du har tabt dig. Man bliver bare så glad af det.

Anmeld

12. december 2011

bobbles

Muhmi skriver:

Synes nok jeg havde set dig før... Og så bor du sørme i Fr-værk... Så er det derfor

Men hold op en forskel Det er virkelig godt klaret!!

ja og da jeg så billedet af dig ligner du en der hedder sanne, men du bor jo ikke lige i nærheden såeh  men ser da frem til tråden du laver i aften så man os kan skrive sine mål ned

Anmeld

12. december 2011

bobbles

Vial skriver:

Hvad er der sket med navlen?

Fedt du har tabt dig. Man bliver bare så glad af det.

jeg fik konstateret navle brok da jeg var gravid, det kan kun opereres væk, men nu skal jeg lige have tabt mig de sidste 17 kg også skal jeg snakke med en læge omkring operation.. er godt nok spændt på hvordan kroppen ser ud når jeg har tabt mig resterende kg. håber ikke det hele bare hænger forneden

Anmeld

12. december 2011

Muhmi

ja og da jeg så billedet af dig ligner du en der hedder sanne, men du bor jo ikke lige i nærheden såeh  men ser da frem til tråden du laver i aften så man os kan skrive sine mål ned

Jamen jeg hedder skam Sanne og har boet i Fr-værk hele min ungdom Er først for 3½ år siden flyttet til jylland

Vi har da begge gået på enghaveskolen og alt muligt

Anmeld

12. december 2011

bobbles

Muhmi skriver:

Jamen jeg hedder skam Sanne og har boet i Fr-værk hele min ungdom Er først for 3½ år siden flyttet til jylland

Vi har da begge gået på enghaveskolen og alt muligt

nej hvor skægt  for tænkte nemlig første gang jeg så dig herinde gud hun ligner en der hedder sanne og har gået på enghaveskolen, jamen så var det jo dig..

Anmeld

12. december 2011

twinboys

Hvor flot stort tillykke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.