Hvornår må man prøve igen? .... efter abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.078 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. december 2011

M&N

Situationen er at jeg stadig er gravid men grundet kromsomfejl eller at den er syg (fandt ud af til nakkefold) :/ Så skal jeg have en kirurgisk abort imorgen..
Der står på mine papirer at man får sin menstruation 4-6 uger efter og man kan blive gravid i mellemtiden..
Forstår bare ikke? Må man gerne blive gravid igen? Eller hvordan??

Det var vores lille ønskebaby...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

nathja

CelineAlexia skriver:

Situationen er at jeg stadig er gravid men grundet kromsomfejl eller at den er syg (fandt ud af til nakkefold) :/ Så skal jeg have en kirurgisk abort imorgen..
Der står på mine papirer at man får sin menstruation 4-6 uger efter og man kan blive gravid i mellemtiden..
Forstår bare ikke? Må man gerne blive gravid igen? Eller hvordan??

Det var vores lille ønskebaby...

allerførst hvor gør det mig ondt at høre at der er noget galt med jeres bebs.. hvor er det forfærdeligt..

næst, jeg fik i 09 en udskrabning da baby indeni var død, 5 uger senere fik jeg min første mens efter og ventede så de der 3 uger inden den skulle komme igen, men den kom ikke for jeg var allerede blevet gravid igen.. så det kan gå rigtig stærkt.. 

Anmeld

12. december 2011

M&N

nathja skriver:

allerførst hvor gør det mig ondt at høre at der er noget galt med jeres bebs.. hvor er det forfærdeligt..

næst, jeg fik i 09 en udskrabning da baby indeni var død, 5 uger senere fik jeg min første mens efter og ventede så de der 3 uger inden den skulle komme igen, men den kom ikke for jeg var allerede blevet gravid igen.. så det kan gå rigtig stærkt.. 

Tak

Så du synes jeg skal vente til jeg får min første menstruation og derefter prøve igen?
Og tak for dit svar!

Anmeld

12. december 2011

nathja

CelineAlexia skriver:

Tak

Så du synes jeg skal vente til jeg får min første menstruation og derefter prøve igen?
Og tak for dit svar!

altså vi ventede ikke det var slet ikke planlagt så jeg blev da noget overrasket.. der er ingen af vores 2 snart 3 børn der var planlagtpånogen mådemen de er da mere end velkommen.. men lyt til din krop og tag det roligt, chancen for at der sker igen hurtigt efter en endt graviditet er temmelig god fordi kroppen er mere modtagelig eftersom der jo lige har været en graviditet igen, uanset udfaldet..

håber det bedste for jer..

Anmeld

12. december 2011

mortilnoahogmelina

Altså jeg fik en udskrabning sidste fredag .. og jeg fik af vide at når blødningen var væk kunne vi bare prøver igen ..

Jeg har blødt 1 uge .. min blødninger er lige stoppet ..

Og hvor gør det nog ondt med jeres baby ..

Anmeld

12. december 2011

Camillos

hvor er det bare forfærdeligt... du får et  herfra.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.