Brudesvendetøj..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.363 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. februar 2009

Millebasse

Hej tøser..

Håber i alle det har godt og stort tillykke til dem der har fået nye bebser i armene

Nu nærmer sig jo midt bryllup og er igang med at lede efter tøj til Bastian. Vil gerne at han har et fint sæt på, men ikke sådan noget skjorte og hvidt noget.. Men mere et sæt med fx vest og bukser. Så et i H&M som var brunmeleret og rigtig smart.. Men fåes kun til str. 86.. Har søgt nettet tyndt..

ER der nogen af jer gæve quinder som har nogle ideer??

Kram Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2009

Tut

Vi skal jo også giftes d. 9/5.

Jeg har set på tøj til Noah, str. 86, i Lilly.

Men da vi skal til thailand om 3 uger, så vælger vi at få syet et til ham dernede.

Men prøv lilly, der så jeg nogen da jeg var derinde og prøve brudekjoler.

Mette

Anmeld

25. februar 2009

Millebasse

Tut skriver:

Vi skal jo også giftes d. 9/5.

Jeg har set på tøj til Noah, str. 86, i Lilly.

Men da vi skal til thailand om 3 uger, så vælger vi at få syet et til ham dernede.

Men prøv lilly, der så jeg nogen da jeg var derinde og prøve brudekjoler.

Mette

Jamen er det ikke sådan noget rigtig pænt tøj? Altså fine sorte bukser og jakke/vest?

Kan godt forstå at i vælger at få syet i Thailand, så er det jo også helt unikt

Anmeld

25. februar 2009

Millebasse

Det er lige sådan noget det ikke skal være

Anmeld

25. februar 2009

Tynen

Synes dælme det er svært, for det eneste jeg kan finde er lige præcis sådan noget skjorte/jakke/buks-agtigt noget.

Mine forældre har også kun noget der minder om det du ikke vil have - Godt nok i andre farver end sort.
http://www.sweet-design.dk/index.php?cPath=188&osCsid=e1d2cdcfb5643a93745af970b96a24be

Anmeld

25. februar 2009

Millebasse

Tynen skriver:

Synes dælme det er svært, for det eneste jeg kan finde er lige præcis sådan noget skjorte/jakke/buks-agtigt noget.

Mine forældre har også kun noget der minder om det du ikke vil have - Godt nok i andre farver end sort.
http://www.sweet-design.dk/index.php?cPath=188&osCsid=e1d2cdcfb5643a93745af970b96a24be

Ellers noget rigtig fint tøj på den side

Hvis det skulle være noget,skulle det være sådan noget som det der skjorte,vest sæt i grå.. Str. er bare for små..

Men underligt at man kun kan få noget rigtig fint og ikke noget midt imellem, noget lidt anderledes.. Har ledt alle steder på nette..

Anmeld

25. februar 2009

Tynen

Ja, det skal enten være vildt fint eller bare almindeligt...

Hmm.. Jeg skal da nok lige smide et link hvis jeg falder over noget.. Men tror dælme det bliver svært at finde noget

God jagt!

Anmeld

25. februar 2009

Millebasse

Takker

Ja,enten må jeg overgive mig til det vildt fine ellers må jeg finde noget helt andet til ham, men tiden er jo ved at være knap...

Anmeld

25. februar 2009

linemus

Hm... sikkert bare mere af det du ikke vil have men her er et link: www.abrakadabraaalborg.dk/page195.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.