Jeg skal giftes :D Bryllup + barnedåb??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.523 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg er lykkelig

Åh, altså, kæresten faldt på knæ for lidt over et år siden, og nu er vi endelig begyndt at snakke om hvornår brylluppet skal være, da vi ikke har haft pengene til det tidligere

Og nu da jeg er gravid har vi snakket om at holde det sammen med barnedåben her til forår / sommer ( er gravid lige nu ), men hvordan gør man lige det?

Og hvor dyrt vil det blive?

Det, vi snakker om, er at lade det komme som en overraskelse, familien kommer til barnedåb, og INGEN får andet at vide.. Og ja, så er der pludselig et bryllup også Men hvad synes I? Er det helt tosset?

Har I nogle idéer og hvis I holdte barnedåb og bryllup sammen, så fortæl endelig, eller vis billeder hvis I vil?

Er lige ved at kigge de gamle debatter igennem i håb om at finde noget

Håber nogen kan hjælpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Anonym trådstarter

Ingen her til aften ?

Anmeld

12. december 2011

Hasselnødden

https://www.baby.dk/debat/113023pi4/parforhold/vores-bryllup-blev-som-taget-ud-af-vores-droemme-billd-.aspx

https://www.baby.dk/debat/119116pi1/bryllup/billedstorm-fra-vores-bryllup-2--juni-2011.aspx 

Vores var hemmelig vielse på stranden og navnefest for vores søn  Men til inspiration måske..  Og tillykke med det kommende bryllup og kommende titel som forælder

Anmeld

12. december 2011

Anonym trådstarter

Hasselnødden skriver:

https://www.baby.dk/debat/113023pi4/parforhold/vores-bryllup-blev-som-taget-ud-af-vores-droemme-billd-.aspx

https://www.baby.dk/debat/119116pi1/bryllup/billedstorm-fra-vores-bryllup-2--juni-2011.aspx 

Vores var hemmelig vielse på stranden og navnefest for vores søn  Men til inspiration måske..  Og tillykke med det kommende bryllup og kommende titel som forælder

Mange tak, det er da i hvert fald inspiration

Ehm, vil du dele med mig hvor meget det ca. løb op i prismæssigt ? Nu ser det godt nok ud til at være en del større end det, vi regner med, men det ville være rart at have en idé om prisen..

Og et stort tillykke, selvom det er lidt tid siden

Anmeld

12. december 2011

Hasselnødden

Anonym skriver:

Mange tak, det er da i hvert fald inspiration

Ehm, vil du dele med mig hvor meget det ca. løb op i prismæssigt ? Nu ser det godt nok ud til at være en del større end det, vi regner med, men det ville være rart at have en idé om prisen..

Og et stort tillykke, selvom det er lidt tid siden

Selvfølgelig - det blev omtrent 15.000. Vi var 70-75 gæster. Mine forældre gav mig brudekjolen, tog ind til Lilly's til oktober-salg tror jeg det var og den dag koster alle kjoler udstillet kun 1000,-kr. Tror det er lige før næste års model kommer i handlen. Derudover kom slør, underkjole/strut.

Og mange tak

Anmeld

12. december 2011

Anonym trådstarter

Hasselnødden skriver:

Selvfølgelig - det blev omtrent 15.000. Vi var 70-75 gæster. Mine forældre gav mig brudekjolen, tog ind til Lilly's til oktober-salg tror jeg det var og den dag koster alle kjoler udstillet kun 1000,-kr. Tror det er lige før næste års model kommer i handlen. Derudover kom slør, underkjole/strut.

Og mange tak

Hold da op - vidste ikke det kunne gøres så billigt !

Fik I mad udefra eller hvordan gjorde I det ?

Øv, bare jeg havde vist det med udsalg hos lilly, men det går nok.. Jeg ønsker ikke nogen heelt traditionel kjole.. Men derfor kunne det nu stadig have været fedt at prøve et par stykker

Anmeld

16. december 2011

Camillee

Først tillykke med Graviditeten (:

Vi holde Barnedåb og surprise bryllup samme dag, den 28 august 2011 ,
Vores gæster var kun inviteret til barnedåb og kun meget få kendte til at vi også skulle giftes, ( mine forældre og bedste forældre, en veninde og 3 dage før min svoger( han skulle være forlover) )

Vi havde en super godt dag, trods en masse nødløsninger og en masse glade og overreskede gæster, alle tog det meget pænt, det var kun enkelte sure miner fra  min biologiske far, men det vidste vi på forhånd.

men nej synes slet ikke iden er tosset (: men spørg hvis der er noget du vil vide (:

Har desværre ikke så mange billeder af dagen men har lidt (:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.