jeg har været til møde i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. februar 2009

ka li ja

min søster har fået diagnosen ADHD.
så derfor har jeg været til møde for pårørende til adhd her i eftermiddag. det var faktisk rart at komme der ned og hører lidt om hvad der foregår i hovedet på hende.. eller hvordan det foregik men nu føler jeg bedre jeg kan forstå hvorfor hun er og gør som hun gør.
vi skal afsted igen i næste uge, og så skulle vi være mere rustede til at hjælpe

det var bare lige det jeg syntes jeg ville berette.
nu vil jeg snart se et nyt afsnit af californication.
det er sgu stadig en af mine yndlingsserier. den er lige syg nok til min smag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2009

Lene76

Ej hvor dejligt at de holder møder for pårørende.... du ku vi godt mangle på min papdatter.

Super både for jer men osse for din søster, det er som om man blir en smule mere tålmodig ik?

go fornøjelse med serien, nu vil jeg hoppe i kassen ska i legestue med dpbørnene imorgen og vi ska holde fastelavn, blir så sjovt.

godnat

Lene

Anmeld

25. februar 2009

Marco2

Hej søde.

Dejligt at I får tilbud om sådan nogle møder. SÅ I kan få nogle værktøjer at bruge til din søster.

Knus AG

Anmeld

26. februar 2009

ka li ja

ja det er vist også noget nyt de er begyndt at tilbyde pårørende til voksne med adhd.
og ja nu har man ligesom mere overskud til at sige; ok, det er sgu en grund til hun er lidt tosset, og mærkelig
jeg kan meget meget bedre forstå hende, g når hun siger hun er træt osv, så acceptere jeg det mere.
det må da også gøre livet nemmere for hende.
knus

Anmeld

26. februar 2009

linemus

Puha, det må virkelig være skønt at få en diagnose på sådan noget, så man ikke bare bliver anset for at skabe sig. Det er da vildt sent, hun får den, er det ikke? Hvor gammel er hun? Min mor arbejder med børn med adhd, og de er bestemt ikke altid lige nemme

Knus

Anmeld

26. februar 2009

Loggidut

Det var bare dejligt!

jeg har inet over hovedet fået fortaget mig i vores sag...tid er ikke lige det der hænger på træer for tiden!

men hvor er det bare skønt i også kan få noget hjælp til at tackle situationen!

Anmeld

1. marts 2009

ka li ja

linemus skriver:

Puha, det må virkelig være skønt at få en diagnose på sådan noget, så man ikke bare bliver anset for at skabe sig. Det er da vildt sent, hun får den, er det ikke? Hvor gammel er hun? Min mor arbejder med børn med adhd, og de er bestemt ikke altid lige nemme

Knus

hun startede med depressioner fra omkring 13 års alderen, og vi har aldrig kunnet få en diagnose på hende, for simpelthen ingen visdste hvad hun kunne fejle, men så kom hun til en med speciale i voksne med adhd, og der var den så!
når jeg tænker adhd, så tænker jeg damp og krudt i røven, men det er overhovedet ikke tilfældet!! tværtimod. altså i dette tilfælde
ja det er bare så dejligt at endelig vide hvad hun fejler og hvad vi kan gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.