Vores ældste var ikke planlagt.... men bestemt ønsket.
Vores mellemste var planlagt, så absolut også ønsket
og vores dejlige nr 3 var heller ikke planlagt
og ikke helt ønsket på det tidspunkt, da jeg regnede med at manden skulle overtales også, og at jeg derfor regnede med en efternøler
Men nu elsker vi ham jo mindst ligeså højt som de andre 2
Da vi fandt ud af at jeg var gravid 3. gang, snakkede manden min lidt om hvorvidt vi skulle beholde eller ej... men for mig var der kun én løsning nemlig at beholde
Jeg kunne jo se de to vidundere der var kommet ud af de sidste graviditeter, og er så gennemgribende imod abort at der næsten ingen gyldig grund er for at fjerne et rask barn
Der er SÅ mange der har svært ved at få ønskebarnet, så ja.....
Undtagelser for mig er i forb. med hvis man har været voldtaget eller lign. scenarier....
Ja, vi havde en stram økonomi, og har det også nu, men vi klarer os... Og jeg har absolut ikke fortrudt vores beslutning, og det har kæresten heller ikke
ville ikke undvære min dejlige yngste trold
Der er forresten ca.1½år mellem vores 2 yngste
Men ja, I må finde ud af hvad I har det bedst med og hvad der passer jeres familie bedst
for den beslutning er der jo ingen andre der kan tage for jer.... men nu har du fået min historie også
Og nej, jeg syntes ikke der har været den store forskel på at have 2 kontra 3.... men nu var vores ældste også noget ældre
Held og lykke med beslutningen

Qnuz
Anmeld