Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mariajny skriver: nej det har jeg ikke... jeg har endnu ikke haft en positiv g-test. tog en for en uges tid siden. æl testene er knald positive, og har de været hver dag
nej det har jeg ikke...
jeg har endnu ikke haft en positiv g-test. tog en for en uges tid siden.
æl testene er knald positive, og har de været hver dag
Jamen, har du taget en G-test i dag? Den kan jo blive positiv fra dag til dag.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lotus86 skriver: Hvis du ikke har taget en g-test i en uge, så kan du jo sagtens være positiv nu. Da jeg var gravid var mine ægløsningsteste knald positive.
Hvis du ikke har taget en g-test i en uge, så kan du jo sagtens være positiv nu. Da jeg var gravid var mine ægløsningsteste knald positive.
Mariajny skriver: Jeg har været en tur ved hr. Læge i dag. Han ville intet gøre, før der var gået en måned mere. Jeg fik dog en underlivs undersøgelse. Men det er fordi jeg før har haft celleforandringer:-)
Jeg har været en tur ved hr. Læge i dag. Han ville intet gøre, før der var gået en måned mere. Jeg fik dog en underlivs undersøgelse. Men det er fordi jeg før har haft celleforandringer:-)
Lotus86 skriver: ØONehahaTjekkede han ikke om du var gravid?
ØONehahaTjekkede han ikke om du var gravid?
Det er ret mystisk at du har fået en underlivsundersøgelse uden at han vil informere dig om hvorvidt du er gravid. Det kan som regel ses relativt tidligt.
Tag en graviditetstest og få lidt ro på spekulationerne.
ciepige skriver: Det kan jo også godt være, at du bare er sprunget en mens over, for så passer det da meget godt med, at der skulle være ÆL nu, gør det ikke?
Det kan jo også godt være, at du bare er sprunget en mens over, for så passer det da meget godt med, at der skulle være ÆL nu, gør det ikke?
KM78 skriver: Det er ret mystisk at du har fået en underlivsundersøgelse uden at han vil informere dig om hvorvidt du er gravid. Det kan som regel ses relativt tidligt. Tag en graviditetstest og få lidt ro på spekulationerne.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128