Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
M&M's Mor skriver: Med stor sorg bliver vi desværre nød til at finde et godt og kærligt hjem til vores elskede lille dreng af personlige årsager... Rigtig sød, kærlig og kælen hankat, er kasteret, har aldrig bidt eller revet nogen, van til børn så finder sig i alt og går bare sin vej hvis det bliver for meget, van til andre dyr og er både ude og inde kat, søger nyt hjem hurtigst muligt... Fra Slagelse komune...
Med stor sorg bliver vi desværre nød til at finde et godt og kærligt hjem til vores elskede lille dreng af personlige årsager...
Rigtig sød, kærlig og kælen hankat, er kasteret, har aldrig bidt eller revet nogen, van til børn så finder sig i alt og går bare sin vej hvis det bliver for meget, van til andre dyr og er både ude og inde kat, søger nyt hjem hurtigst muligt...
Fra Slagelse komune...
Her vil jeg gerne gøre opmærksom på Aktive Dyrevenner (på fb) De er super gode til at formidle hjem. Og forespørgselen breder sig hurtigt derinde. Mange deler oplysningerne på deres væg og pludseligt er der interesserede fra nør og fjern. Så giv dem en dejlig beskrivelse af din kat og se hvor det fører jer hen. Lidt nedslående info, så er der jo desværre rigtig mange katte og hunde, der søger hjem i juletiden. Alle internater er fyldt op osv. - men prøv lykken
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hasselnødden skriver: Her vil jeg gerne gøre opmærksom på Aktive Dyrevenner (på fb) De er super gode til at formidle hjem. Og forespørgselen breder sig hurtigt derinde. Mange deler oplysningerne på deres væg og pludseligt er der interesserede fra nør og fjern. Så giv dem en dejlig beskrivelse af din kat og se hvor det fører jer hen. Lidt nedslående info, så er der jo desværre rigtig mange katte og hunde, der søger hjem i juletiden. Alle internater er fyldt op osv. - men prøv lykken
Tusind tak...vil jeg da prøve...
Er der virkelig slet ingen som kan hjælpe min lille dreng og give ham et godt nyt hjem...???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128