Søger nyt hjem med stor sorg... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.153 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. december 2011

M&M's Mor

Med stor sorg bliver vi desværre nød til at finde et godt og kærligt hjem til vores elskede lille dreng af personlige årsager...

Rigtig sød, kærlig og kælen hankat, er kasteret, har aldrig bidt eller revet nogen, van til børn så finder sig i alt og går bare sin vej hvis det bliver for meget, van til andre dyr og er både ude og inde kat, søger nyt hjem hurtigst muligt...

Fra Slagelse komune...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Pianisten

Åhh hvor ville jeg ønske jeg kunne hjælpe, jeg eeeelsker katte, og har længe drømt om at få min egen misse.. men jeg står og skal flytte til odense snart, i studiebolig, og selvom det er tilladt at have dyr, ville jeg ikke kunne nænne at have kat på så lidt plads

Men held og lykke med at finde et sted til ham

Anmeld

11. december 2011

M&M's Mor

Cheyana skriver:

Åhh hvor ville jeg ønske jeg kunne hjælpe, jeg eeeelsker katte, og har længe drømt om at få min egen misse.. men jeg står og skal flytte til odense snart, i studiebolig, og selvom det er tilladt at have dyr, ville jeg ikke kunne nænne at have kat på så lidt plads

Men held og lykke med at finde et sted til ham

Øv Øv...forstår godt du gerne ville have en misser...er også dybt ulykkelig at vi må af med ham... han er nærmest min lille baby... misforstå mig ikke for selvfølgelig bliver han ikke behandlet som en baby men som en kat men han elsker bare at hygge og putte/nusse...

Anmeld

11. december 2011

Pianisten

M&M's Mor skriver:

Øv Øv...forstår godt du gerne ville have en misser...er også dybt ulykkelig at vi må af med ham... han er nærmest min lille baby... misforstå mig ikke for selvfølgelig bliver han ikke behandlet som en baby men som en kat men han elsker bare at hygge og putte/nusse...

Forstår udemærket godt hvad du mener! Jeg ville helt sikkert have det på samme måde... Der er bare noget over at have en at hygge med

Anmeld

11. december 2011

Peanut

Årh det er så hårdt at skulle af med sine elskede dyr 

Kram med på vejen til dig 

Anmeld

11. december 2011

MorTil4<3

M&M's Mor skriver:

Med stor sorg bliver vi desværre nød til at finde et godt og kærligt hjem til vores elskede lille dreng af personlige årsager...

Rigtig sød, kærlig og kælen hankat, er kasteret, har aldrig bidt eller revet nogen, van til børn så finder sig i alt og går bare sin vej hvis det bliver for meget, van til andre dyr og er både ude og inde kat, søger nyt hjem hurtigst muligt...

Fra Slagelse komune...

shit! ! ! jeg er ked af at skrive men hold da op han ligner vores Viktor ! ! !

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. december 2011

M&M's Mor

MilleMus1988 skriver:

shit! ! ! jeg er ked af at skrive men hold da op han ligner vores Viktor ! ! !

Ja hold da op det er helt vildt...vil smukke Viktor ikke have en bror...???

Anmeld

11. december 2011

MorTil4<3

M&M's Mor skriver:

Ja hold da op det er helt vildt...vil smukke Viktor ikke have en bror...???

hehe min mand siger jo men jeg siger nej hehe vi bor desværre i lejlighed og vores kat er indendørs kat, og det er synd hvis din er nød til at skal lære kun at være inde når den er vant til at være ude

ellers ville Viktor sikkert gerne have haft en tvilling at sætte skylden på når blomsterknopperne blev bidt af ha ha

Anmeld

11. december 2011

M&M's Mor

MilleMus1988 skriver:

hehe min mand siger jo men jeg siger nej hehe vi bor desværre i lejlighed og vores kat er indendørs kat, og det er synd hvis din er nød til at skal lære kun at være inde når den er vant til at være ude

ellers ville Viktor sikkert gerne have haft en tvilling at sætte skylden på når blomsterknopperne blev bidt af ha ha

Er helt enig med dig...vil også helst have et hjem til ham hvor han stadig kan få lov at komme lidt ud og fange en lille mus og komme stolt hjem og lige vise den foran døren og vise sin stolthed...

Anmeld

12. december 2011

Mira0911

Hvor er han flot...  Jeg kan desværre ikke hjælpe... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.