slimet menstruation ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.546 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. december 2011

Becca

undskyld sprog .

men der noget jeg længe vented på at spørge. er der nogen klog ladies som måske har opleve en blødning, altså første dag starte med brunt udflåd i trusseindlæg og næste dag vågner med store sort klat agtig blod mega slimet og når du tisser kan man se en lang tråd agtig slim kommer ud, lidt en menstruation agtig bare slimet.  ????der kommer blod men de slimet .. er det normal og hvad kan det tyd på ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

TWT

Becca skriver:

undskyld sprog .

men der noget jeg længe vented på at spørge. er der nogen klog ladies som måske har opleve en blødning, altså første dag starte med brunt udflåd i trusseindlæg og næste dag vågner med store sort klat agtig blod mega slimet og når du tisser kan man se en lang tråd agtig slim kommer ud, lidt en menstruation agtig bare slimet.  ????der kommer blod men de slimet .. er det normal og hvad kan det tyd på ??

Altså for mig er det sådan en normal mens ser ud. Men det er jo forskelligt fra person til person

Anmeld

11. december 2011

Camillos

Becca skriver:

undskyld sprog .

det lyder som en almindelig menstration uden p piller og andre præventions midler .. 

Efter min p pille behandling, havde jeg helt glemt hvor meget man kan bløde og have lidt smerter... Men erindringen kom så sandelig tilbage til mig her sidste gang.. 

Så jo det er bare en ganske almindelig blødning. De sorte klatter er størknet blod. 

Anmeld

11. december 2011

Becca

Camillos skriver:

det lyder som en almindelig menstration uden p piller og andre præventions midler .. 

Efter min p pille behandling, havde jeg helt glemt hvor meget man kan bløde og have lidt smerter... Men erindringen kom så sandelig tilbage til mig her sidste gang.. 

Så jo det er bare en ganske almindelig blødning. De sorte klatter er størknet blod. 

årh mange tak ..

så jeg helt rolig igen...  for har aldrig haft noget ligne og ahr aldrig været på p-piller !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.