Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Fin mavse - det er jo ikke til at forstå, der ligger sådan en lille mirakelbaby og flyder rundt derinde
Fin mavse - det er jo ikke til at forstå, der ligger sådan en lille mirakelbaby og flyder rundt derinde
Nej det er helt igennem fantastiskOg tiltider stadig uvirkeligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du er så smuk og sikke en fin mavse du har fået nu
Kruse90 skriver: Ej øv, har du nogle nye billeder jeg kan se?Jeg syntes i hvertfald også min ligner en gravid mave nu Men det er også gået lidt stærkt de sidste par uger, så bare vent Den skal nok snart komme ,det er jeg sikker påÅrrh det lyder træls med kvamle, det kender jeg slet ikke til, det er ikke rigtig noget jeg har mærket til. Tror jeg har haft en den enkelt gang eller toKram
Ej øv, har du nogle nye billeder jeg kan se?Jeg syntes i hvertfald også min ligner en gravid mave nu Men det er også gået lidt stærkt de sidste par uger, så bare vent Den skal nok snart komme ,det er jeg sikker påÅrrh det lyder træls med kvamle, det kender jeg slet ikke til, det er ikke rigtig noget jeg har mærket til. Tror jeg har haft en den enkelt gang eller toKram
sofiell89 skriver: Jeg har et billede fra i mandags. Prøver at lægge det ind om lidt.. Ellers tager jeg et nyt imorgen, og det bliver nok det sidste der bliver lagt ind i dette år, da vi flytter på lørdag og stikkene bliver pakket ned imorgenJeg havde kun kvalme engang eller to inden 12 uge, men derefter har jeg haft det hver dag
Jeg har et billede fra i mandags. Prøver at lægge det ind om lidt.. Ellers tager jeg et nyt imorgen, og det bliver nok det sidste der bliver lagt ind i dette år, da vi flytter på lørdag og stikkene bliver pakket ned imorgenJeg havde kun kvalme engang eller to inden 12 uge, men derefter har jeg haft det hver dag
ihh hvor lyder det bare træls ØvGod fornøjelse med flytningen
Kruse90 skriver: Hej pigerJa så er vi snart halvvejs, det er slet ikke til at forstå Syntes tiden flyver afsted.Jeg nyder maven hver sekund, og mærker lillepigen en gang i mellem meget svagt. Er spændt på MD scanning på fredag kl 13.30, håber alt er som det skal være.Vi glæder os til at komme på den anden side af jul, så vi kan få gjort vores kontor færdig og derefter komme igang med lillepigens værelseUndskyld jeg ser en smule sur ud hehe var lige stået op, og tror jeg er ved at sige noget til JanStor kram Carina og lillepigen
Hej pigerJa så er vi snart halvvejs, det er slet ikke til at forstå Syntes tiden flyver afsted.Jeg nyder maven hver sekund, og mærker lillepigen en gang i mellem meget svagt. Er spændt på MD scanning på fredag kl 13.30, håber alt er som det skal være.Vi glæder os til at komme på den anden side af jul, så vi kan få gjort vores kontor færdig og derefter komme igang med lillepigens værelseUndskyld jeg ser en smule sur ud hehe var lige stået op, og tror jeg er ved at sige noget til JanStor kram Carina og lillepigen
Wauw er du allerede halvvejs, hvor går det bare hurtigt
Rigtig fin mave du har
merichs skriver: Wauw er du allerede halvvejs, hvor går det bare hurtigt Rigtig fin mave du har
ja det er jo helt vildtOg tusinde tak søøde
Ihh altså så stor og fin du bliver!
DK skriver: Ihh altså så stor og fin du bliver!
taak søødeElsker den mave og babypigen derinde
Hvor er det bare en smuk gravid mave du har, søde Bliver spændende med MD lige om hjørnet Tiden gå bare så stærkt, og tænk, når jeres prinsesse er I jeres arme, går det endnu stærkere
Trolde_mor skriver: Hvor er det bare en smuk gravid mave du har, søde Bliver spændende med MD lige om hjørnet Tiden gå bare så stærkt, og tænk, når jeres prinsesse er I jeres arme, går det endnu stærkere
Taaark søødeHvordan går det med dig?Ja det bliver så spændende altså Håber hun er helt perfekt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128