Guldgrynet 19+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.161 visninger
32 svar
0 synes godt om
11. december 2011

Kruse90

Hej piger
Ja så er vi snart halvvejs, det er slet ikke til at forstå Syntes tiden flyver afsted.
Jeg nyder maven hver sekund, og mærker lillepigen en gang i mellem meget svagt. Er spændt på MD scanning på fredag kl 13.30, håber alt er som det skal være.

Vi glæder os til at komme på den anden side af jul, så vi kan få gjort vores kontor færdig og derefter komme igang med lillepigens værelse

Undskyld jeg ser en smule sur ud hehe var lige stået op, og tror jeg er ved at sige noget til Jan
Stor kram Carina og lillepigen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

sofiell89

Så fin

Anmeld

11. december 2011

Kruse90

sofiell89 skriver:

Så fin

Tak søøde

Anmeld

11. december 2011

sofiell89

Kruse90 skriver:

Tak søøde

Var så lidt. Sad lige og sammenlignede vores billeder, selvom jeg er nogle uger bagud. Men hold da op.. Du ligner jo en gravid, og jeg ligner stadigvæk en kagetyk person. Oplevede faktisk i nat på et værtshus at der var en der ikke troede på at jeg var gravid, for man kunne overhovedet ikke se min mave.. Surt når man nu er 16+2.. Men har taget 200g på i denne uge, så håber det begynder at hjælpe at jeg har fået madlysten tilbage, selvom jeg har monster kvalme de første mange timer dagligt nu

Anmeld

11. december 2011

Dansker I Holland

Kruse90 skriver:

Hej piger
Ja så er vi snart halvvejs, det er slet ikke til at forstå Syntes tiden flyver afsted.
Jeg nyder maven hver sekund, og mærker lillepigen en gang i mellem meget svagt. Er spændt på MD scanning på fredag kl 13.30, håber alt er som det skal være.

Vi glæder os til at komme på den anden side af jul, så vi kan få gjort vores kontor færdig og derefter komme igang med lillepigens værelse

Undskyld jeg ser en smule sur ud hehe var lige stået op, og tror jeg er ved at sige noget til Jan
Stor kram Carina og lillepigen

Uhhh hvor er det altså en SMUK mave du har søde Glæder mig til at se jeres skønne datter

Anmeld

11. december 2011

Kruse90

sofiell89 skriver:

Var så lidt. Sad lige og sammenlignede vores billeder, selvom jeg er nogle uger bagud. Men hold da op.. Du ligner jo en gravid, og jeg ligner stadigvæk en kagetyk person. Oplevede faktisk i nat på et værtshus at der var en der ikke troede på at jeg var gravid, for man kunne overhovedet ikke se min mave.. Surt når man nu er 16+2.. Men har taget 200g på i denne uge, så håber det begynder at hjælpe at jeg har fået madlysten tilbage, selvom jeg har monster kvalme de første mange timer dagligt nu

Ej øv, har du nogle nye billeder jeg kan se?
Jeg syntes i hvertfald også min ligner en gravid mave nu Men det er også gået lidt stærkt de sidste par uger, så bare vent Den skal nok snart komme ,det er jeg sikker på

Årrh det lyder træls med kvamle, det kender jeg slet ikke til, det er ikke rigtig noget jeg har mærket til. Tror jeg har haft en den enkelt gang eller to

Kram

Anmeld

11. december 2011

Kruse90

Dansker I Holland skriver:

Uhhh hvor er det altså en SMUK mave du har søde Glæder mig til at se jeres skønne datter

taark søøde

Du kan tro at vi også glæder os til at se hende

Anmeld

11. december 2011

Miia90

Hvor går tiden bare hurtigt og endnu hurtigere når baby først er i ens arme 

Åhh hvor jeg dog savner min mave

Anmeld

11. december 2011

Kruse90

Miia90 skriver:

Hvor går tiden bare hurtigt og endnu hurtigere når baby først er i ens arme 

Åhh hvor jeg dog savner min mave

ihh det tror jeg gerne søøde
Den er nu også hyggelig hehe

Anmeld

11. december 2011

Pige2009

Fin mavse - det er jo ikke til at forstå, der ligger sådan en lille mirakelbaby og flyder rundt derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.