er det tid til at..... :) ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2011

Gravid2012

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Rockertand

stephanie1988 skriver:

Men min aegloesning burde vaere 14 dage efter den foerste dag i mens, er det ikke rigtig? burde foerst faa den paa torsdag.... maaske derfor vi ikke har ramt rigtig i et helt aar... Men tak for dit svar

Uh, sådan må du ALDRIG regne - din ægløsning falder 12-16 dage FØR din menstruation, det vil sige, at hvis din cyklus er 28 dage, så er det ca. på 14. dagen, men hvis din cyklus er 34 dage, så er det ca. på 20. dagen.

Din ægløsningstest er tæt på positiv, men den er ikke positiv endnu - jeg vil dog foreslå lidt hygge med manden både i dag og i morgen for en sikkerheds skyld.

Anmeld

12. december 2011

Gravid2012

Rockertand skriver:

Uh, sådan må du ALDRIG regne - din ægløsning falder 12-16 dage FØR din menstruation, det vil sige, at hvis din cyklus er 28 dage, så er det ca. på 14. dagen, men hvis din cyklus er 34 dage, så er det ca. på 20. dagen.

Din ægløsningstest er tæt på positiv, men den er ikke positiv endnu - jeg vil dog foreslå lidt hygge med manden både i dag og i morgen for en sikkerheds skyld.

okay min cycklus er paa 28 dage... haaber i hvert fald vi har ramt plet denne gang... vi har hygget idag og imorgen igen

har du boern eller proever du ogsaa ?

Anmeld

12. december 2011

Rockertand

stephanie1988 skriver:

okay min cycklus er paa 28 dage... haaber i hvert fald vi har ramt plet denne gang... vi har hygget idag og imorgen igen

har du boern eller proever du ogsaa ?

Jamen, jeg krydser fingre for dig

Jeg er velsignet med 2 dejlige børn, så jeg ved jo, hvor fantastisk det er at blive mor, det kan du glæde dig til, det skal nok blive jeres tur om ikke så lang tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.