Er i tvivel om der er noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. december 2011

Anonym trådstarter

Hej tøser

jeg er ved ikke hvad der sker med min krop for tiden, jeg har meget kvalme, og mens smerter og har haft der i ca. 3 dage nu. i dag er det 2+2 siden sidste mens....

hvad sker der lige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

AnnaK89

Anonym skriver:

Hej tøser

jeg er ved ikke hvad der sker med min krop for tiden, jeg har meget kvalme, og mens smerter og har haft der i ca. 3 dage nu. i dag er det 2+2 siden sidste mens....

hvad sker der lige...

Tja - det er ihvertfald ikke symptomer på en graviditet hvis det er det du tænker på.
Du har jo kun lige haft ÆL hvis din cyklus er regelmæssig.

Anmeld

11. december 2011

Camillos

Anonym skriver:

Hej tøser

hvad sker der lige...

det er nok din Æg løsning

Anmeld

11. december 2011

Masig

Anonym skriver:

Hej tøser

hvad sker der lige...

Det er din ÆL der laver ged i din krop.. Jeg havde smerter og kvalme ved hver eneste ÆL. Min læge mente det var fordi jeg var meget hormon-sensitiv... Altså at jeg var virkelig meget følsom overfor alle mine hormoner som kroppen jo producerer på det tidspunkt og derfor fik jeg kvalme... Sjovt nok havde jeg meget mere kvalme i forbindelse med ÆL end jeg har nu i forbindelse med graviditet...

Anmeld

11. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg plejer nemlig ikke og kunne mærke npr jeg har æl.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.