En opdate herfra :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.437 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. december 2011

Drømme

Se evt.  https://www.baby.dk/debat/145313pi1/hjemmefoedsel/er-saa-frustreret.aspx

Ja, der er da sket lidt nyt, selvom der stadig er en masse, der ikke er faldet helt på plads..

Vi har kig på et hus, vi kan leje fra januar af, og det er et skønt 4-værelses et-plans hus som opfylder de krav vi har med undtagelse af et enkelt - vi ville gerne bo i Rønne, og huset ligger en 5-7 km derfra. Men jo længere tid der går, jo mere besluttet bliver jeg på, det er der vi skal flytte hen Der er en fin stor have til og det ligger lige over for skov og strand - mums

Dog er det igang med at blive renoveret, og udlejeren vil ikke aftale noget med nogen før køkkenet er sat op, hvilket det bliver engang i slutningen af næste uge, men derfor er det stadig uvist om det er os, der får lov at flytte ind - der er jo også andre interesserede.. Men jeg håber virkelig  Det eneste andet sted, der kunne være en mulighed at flytte ind i, blev lejet ud til en anden..

Flytter vi derhen, vil min drøm om hjemmefødsel kunne lade sig gøre - hvis altså jordemoderen siger god for det Og indtil videre går det fantastisk med graviditeten. - er 28+6 i dag, og alt ser "normalt" ud

Samtidig er der en anden skøn ting - hvis vi ikke "får" huset, er min svigermor gået med til at have en samtale med jordemoderen omkring hjemmefødsel - det er bestemt ingen lovning om, at jeg kommer til at føde hjemme, men det er en start, og vi er afklaret med, at siger svigermor nej efter den samtale, jamen så føder jeg på hospitalet. Hun har også fortalt, at det mest af alt er mit og baby's helbred, hun er bekymret for, og det gør det lidt lettere for mig at håndtere, hvorfor hun ikke ønsker, jeg føder herhjemme.

Så nu er der ikke andet for end at håbe

Og uanset hvad der kommer til at ske, så glæder jeg mig (igen) til februar og fødslen. Uanset hvad, så bliver det jo helt fantastisk at få den lille ud i vores arme  Og hvor er jeg dog spændt på om det er en dreng eller pige der gemmer sig derinde

Så lidt mere er på plads, og forhåbentligt ved vi meget mere i næste uge.

Og så er det vidst godnat herfra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

birthee

Næh hvor dejligt! Krydser fingre for at det er jer der får det hus det ville da bare være helt kanon  og godt at du lige har fået snakket med svigermor og fået overtalt hende til en samtale med jordemoderen...

God december

Anmeld

14. december 2011

Drømme

birthee skriver:

Næh hvor dejligt! Krydser fingre for at det er jer der får det hus det ville da bare være helt kanon  og godt at du lige har fået snakket med svigermor og fået overtalt hende til en samtale med jordemoderen...

God december

Mange tak

Åh, jeg håber og håber, er godt nok ved at gå helt i hundene over uvidenheden, men bare EN uge endnu, så ved jeg besked...

God december

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.