Hjælp... hudløs forneden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2011

MorTil4<3

Anonym skriver:

det eneste aloe vera jeg har er som aftersun gel... 

og er på denne cannesten kur, og for hver dag der går bliver det bare værre selvom jeg også nu er på herpes kur.. er så hævet op dernede af når jeg sidder ned kan man ikke se "hullet" hvis du forstår,... de hvide prikker jeg fik i fredags er nu erstattet med hudløshed.. og store ophævede plamager..  ved ikke om jeg skal ringe til VL igen.. jeg sidder seriøst og tuder.. kan ingen steder være, kan slet ikke beskrive min smerte så nogen forstår den.. 

kan sku ikke rende nøgen rundt med min lille søn i huset.. 

så hav en kjole på så du i det mindste kan give det luft!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

så hav en kjole på så du i det mindste kan give det luft!

jeg lufter så meget jeg kan dernede, men altså helt ærligt, så kan jeg ikke holde ud ikke have noget på.. slet ikke... det gør mere ondt og slet ikke sjovt... må bare til lægen igen imorgen, tør ikke "hjemme" behandle mig selv med cremer osv hvis det ikke virker, lige nu har det jo ikke hjulpet det jeg har fået af læger, tvært imod

Anmeld

22. december 2011

Pianisten

Undskyld at jeg bumper tråden op, men har du fået det bedre? Nu er der jo gået en rum tid siden tråden blev lavet

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

Cheyana skriver:

Undskyld at jeg bumper tråden op, men har du fået det bedre? Nu er der jo gået en rum tid siden tråden blev lavet

ja men har været en del igennem, men er god igen.. fik taget en del prøver for fik også en voldsom infektion mm.

Anmeld

22. december 2011

MLT

Man kan også få noget, som hedder initoyl (staves?), som er en creme, der skal smørres på. Det hjalp på min datters numse, da hun var hudløs på numsen. Det virkede rigtig godt!!! 

Anmeld

22. december 2011

MLT

Hov, så ikke at det var en 'gammel' tråd

Anmeld

25. december 2011

Miss T

Herpes smitter ved oralsex. Men jeg ville gå til egen læge og blive testet evt få en henvisning til en hudlæge. Det er jo vigtigt at du får det rigtige creme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.