Hjælp... hudløs forneden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.380 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. december 2011

Anonym trådstarter

hej piger... har VIRKELIG brug for hjælp

Jeg har så ondt som bare fanden for neden.. altså på mine kønslæber..sover ikke, går ikke på toilettet og går som jeg har skidt i bukserne.. r du sart så smut ud nu for der kommer ubehagelige detaljer...

jeg var til læge fredag som uden at kigge dernede sagde jeg havde en blærebetændelse (eftr urinprøve) og sikkert svamp.. da jeg kom hjem blev smerterne værre, og så jeg havde sådan små hvide knopper dernede, er HELE ild rød og hævet 

nå men det bliver jo værre og værre, og tagr nu idag til VL da jeg ikke kan mere... han kigger og siger at han ikke kan sige om det evt. er herpes.. men kunne heller ikke udelukke det, men jeg var HELT hudløs dernede, og skulle fortsætte med at smørre med canesten, og fortsætte behandling for blærebetændelse samt nu herpes.. 

sagen er bare jeg ALDRIG har haft herpes af NOGEN art, og ham jeg har været sammen med heller ikke har det.. dog har han haft et herpes sår for 3år siden på overlæben, men har siden ikke haft det.. og vi havde oral sex, men jeg har jo ikke fået et sår på munden, og vi har jo også kysset...

sorry piger, men er der nogen der har prøvet noget lignene??? dur snart ikke til mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

camillakrath

Har selv haft en del problemer.

Men AF med bukser og trusser. Det var det eneste der hjalp her.

Der er intet der må stramme. Jo mere indelukket det blir, jo mere irriteret blir det.

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

camillakrath skriver:

Har selv haft en del problemer.

Men AF med bukser og trusser. Det var det eneste der hjalp her.

Der er intet der må stramme. Jo mere indelukket det blir, jo mere irriteret blir det.

tak, men gjorde jeg i nat, blev værre pga øget udflåd så gør det ondt og ubehageligt når jeg intet har på... 

er ked af hvis du har lidt af det her meget, for det er det mest smertefulde jeg længe har oplevet.. men er det det som lægen siger???? og hvornår stopper det?? kan snart ikke meget mere.. har brug for søvn.. sidste uge lå jeg søvnløs pga. ekstrem tandpine 

Anmeld

10. december 2011

hellemor85

Det lyder godt ikke sjovt

Men det kan vel godt være herpes, hvis I havde oral sex da din kæreste havde forkølelsessår. Og det så først kommer i udbrud nu..

Anmeld

10. december 2011

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Jeg har så ondt som bare fanden for neden.. altså på mine kønslæber..sover ikke, går ikke på toilettet og går som jeg har skidt i bukserne.. r du sart så smut ud nu for der kommer ubehagelige detaljer...

jeg var til læge fredag som uden at kigge dernede sagde jeg havde en blærebetændelse (eftr urinprøve) og sikkert svamp.. da jeg kom hjem blev smerterne værre, og så jeg havde sådan små hvide knopper dernede, er HELE ild rød og hævet 

nå men det bliver jo værre og værre, og tagr nu idag til VL da jeg ikke kan mere... han kigger og siger at han ikke kan sige om det evt. er herpes.. men kunne heller ikke udelukke det, men jeg var HELT hudløs dernede, og skulle fortsætte med at smørre med canesten, og fortsætte behandling for blærebetændelse samt nu herpes.. 

sagen er bare jeg ALDRIG har haft herpes af NOGEN art, og ham jeg har været sammen med heller ikke har det.. dog har han haft et herpes sår for 3år siden på overlæben, men har siden ikke haft det.. og vi havde oral sex, men jeg har jo ikke fået et sår på munden, og vi har jo også kysset...

sorry piger, men er der nogen der har prøvet noget lignene??? dur snart ikke til mere

Jeg synes nu mere det lyder som en herpes virus, bl.a. med en omgang svamp, til læge med dig igen.

Og så en tur på apoteket og hente en specialsæbe til undervognen, mener den hedder Lactosyd.

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

hellemor85 skriver:

Det lyder godt ikke sjovt

Men det kan vel godt være herpes, hvis I havde oral sex da din kæreste havde forkølelsessår. Og det så først kommer i udbrud nu..

var ikke sammen med ham da han for 3år siden havde udbrud... det er et nyt forhold

Anmeld

11. december 2011

sne190810

Når først man er smittet med herpes, forbliver virus i kroppen resten af livet.

Risikoen for at blive smittet med herpes er størst, når der er udbrud af herpes. Men personer med herpes kan også godt smitte, selvom der ikke er udbrud. Så din kæreste kan jo sagtens have smittet dig, selvom han sidst havde udbrud for over 3 år siden.

Anmeld

11. december 2011

morethanperfect

sne190810 skriver:

Når først man er smittet med herpes, forbliver virus i kroppen resten af livet.

Risikoen for at blive smittet med herpes er størst, når der er udbrud af herpes. Men personer med herpes kan også godt smitte, selvom der ikke er udbrud. Så din kæreste kan jo sagtens have smittet dig, selvom han sidst havde udbrud for over 3 år siden.

Herpes kan altid smitte .. Også selvom det ikke er i udbrud .. 

Så selvom din kæreste sidst har haft det for 3 år siden , kan det sagtens være det .. 

Anmeld

11. december 2011

MorTil4<3

Anonym skriver:

det lyder præcis som noget jeg selv har oplevet . .

det der virker bedst er virkelig at klæde dig totalt af, vaske dig rigtigt grundigt med en skånsom sæbe uden noget som helst i , derefter smøre du med kølende alovera og når det er trukket ind et ordentligt lag med zinksalve

dagen efter vasker du alt igen rigtigt grundigt og så giver du det en gang god kopattesavle

tro mig det VIRKER!

men bedst som beskrevet af en anden også klæd dig af, og har du øget udflåd så læg et håndklæde under, eller tooo baddd du må lige klare dig igennem det, din hud skal ånde for at kan hele

Anmeld

11. december 2011

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

det lyder præcis som noget jeg selv har oplevet . .

det der virker bedst er virkelig at klæde dig totalt af, vaske dig rigtigt grundigt med en skånsom sæbe uden noget som helst i , derefter smøre du med kølende alovera og når det er trukket ind et ordentligt lag med zinksalve

dagen efter vasker du alt igen rigtigt grundigt og så giver du det en gang god kopattesavle

tro mig det VIRKER!

men bedst som beskrevet af en anden også klæd dig af, og har du øget udflåd så læg et håndklæde under, eller tooo baddd du må lige klare dig igennem det, din hud skal ånde for at kan hele

det eneste aloe vera jeg har er som aftersun gel... 

og er på denne cannesten kur, og for hver dag der går bliver det bare værre selvom jeg også nu er på herpes kur.. er så hævet op dernede af når jeg sidder ned kan man ikke se "hullet" hvis du forstår,... de hvide prikker jeg fik i fredags er nu erstattet med hudløshed.. og store ophævede plamager..  ved ikke om jeg skal ringe til VL igen.. jeg sidder seriøst og tuder.. kan ingen steder være, kan slet ikke beskrive min smerte så nogen forstår den.. 

kan sku ikke rende nøgen rundt med min lille søn i huset.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.