hej piger... har VIRKELIG brug for hjælp
Jeg har så ondt som bare fanden for neden.. altså på mine kønslæber..sover ikke, går ikke på toilettet og går som jeg har skidt i bukserne.. r du sart så smut ud nu for der kommer ubehagelige detaljer... 
jeg var til læge fredag som uden at kigge dernede sagde jeg havde en blærebetændelse (eftr urinprøve) og sikkert svamp.. da jeg kom hjem blev smerterne værre, og så jeg havde sådan små hvide knopper dernede, er HELE ild rød og hævet 
nå men det bliver jo værre og værre, og tagr nu idag til VL da jeg ikke kan mere... han kigger og siger at han ikke kan sige om det evt. er herpes.. men kunne heller ikke udelukke det, men jeg var HELT hudløs dernede, og skulle fortsætte med at smørre med canesten, og fortsætte behandling for blærebetændelse samt nu herpes.. 

sagen er bare jeg ALDRIG har haft herpes af NOGEN art, og ham jeg har været sammen med heller ikke har det.. dog har han haft et herpes sår for 3år siden på overlæben, men har siden ikke haft det.. og vi havde oral sex, men jeg har jo ikke fået et sår på munden, og vi har jo også kysset...
sorry piger, men er der nogen der har prøvet noget lignene??? dur snart ikke til mere

Anmeld