Hvordan skal jeg forholde mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

4xGreve

vani10 skriver:

Hej

Jeg er selv gravide med nr. 2 og går med de samme tænker som dig kan slet ik få det ud af hoved men jeg skal første til samtale i januar men jeg kan se du skal snart..

Så jeg tænkt på om vil du ikke fortælle mig hvordan forgik samtalen og hvad lægen siger?? det vil være rigtigt meget sødt af dig

jeg er sæt til i maj

knus

Jo det vil jeg da, kan du evt. Sende mig en pb så jeg husker det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

4xGreve

SussieThyssen skriver:

Min den ældste fik den første ved kejsersnit, men fødte selv de to næste.
Der er kun 13 mdr mellem de to første.

Men man gjorde det at man holdt godt øje med størrelsen på nr 2 og nr 3, og så blev hun sat i gang små 14 dage før termin, og alt gik glimrende.

Kærligst
Sussie

Okay så hvis man vælger at føde selv så kan man evt. Blive sat i gang?

Anmeld

12. december 2011

SaNiNa

Jeg fik aks med den første og blev gravid igen da han var 1½ år og jeg har levet som hele tiden ikke gjort noget anderlede været lidt obs på om det gamle ar så ud som det skulle.

fik lov til selv at gå i fødsel, selvom jeg hele tiden hvade sagt jeg var skulle have et psk, men så alligevel ville jeg jo gerne en rigtig fødslen dog endte det i aks igen da jeg ikke kan lave veer og mit bækken er for smalt så Naia hoppe op af bækknet igen under fødslen.

Men din jdm skal nok fortælle dig hvis du ikke må eller kan føde selv.

Anmeld

12. december 2011

SussieThyssen

4xGreve skriver:

Okay så hvis man vælger at føde selv så kan man evt. Blive sat i gang?

Jada..helt sikkert.

Som sagt kræver det bare at man holder godt øje med vægten, og så sætter en dato for igangsætningen.

Anmeld

12. december 2011

4xGreve

SussieThyssen skriver:

Jada..helt sikkert.

Som sagt kræver det bare at man holder godt øje med vægten, og så sætter en dato for igangsætningen.

Okay super... Det har da ihvertfalde lige givet mig noget ekstra at tænke over....

Anmeld

12. december 2011

SussieThyssen

4xGreve skriver:

Okay super... Det har da ihvertfalde lige givet mig noget ekstra at tænke over....

Hvis du vil vide meget mere om det, så kan du da smide en PB til min datter celkt (Charlotte) hun er skam herinde også

Anmeld

12. december 2011

4xGreve

SussieThyssen skriver:

Hvis du vil vide meget mere om det, så kan du da smide en PB til min datter celkt (Charlotte) hun er skam herinde også

Mange tak det sætter jeg stor pris på, men kan ikke lige finde ud af at finde hende så jeg kan skrive en pb.

Anmeld

12. december 2011

SussieThyssen

4xGreve skriver:

Mange tak det sætter jeg stor pris på, men kan ikke lige finde ud af at finde hende så jeg kan skrive en pb.

Du kan finde hende her:

https://www.baby.dk/Users/View.aspx?UserID=13437

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.