Er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.094 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. december 2011

Anonym trådstarter

Har taget 3 g-test, onsdag eftermiddag, torsdag eftermiddag og imorges, alle vidste svag positiv med det samme, og stegen blev lidt tydligere efter 1min, men de er på ingen af dem blevet knald lyserrøde.. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Rosa

Det kan du tro at du er!!! Tillykke 

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Det kan du tro at du er!!! Tillykke 

Ihh Manden er også godtnok helt sikker..

Anmeld

10. december 2011

Camillos

Anonym skriver:

Har taget 3 g-test, onsdag eftermiddag, torsdag eftermiddag og imorges, alle vidste svag positiv med det samme, og stegen blev lidt tydligere efter 1min, men de er på ingen af dem blevet knald lyserrøde.. :/

har du billede af en af testene?

Anmeld

10. december 2011

Mka

Ja en streg er er streg TILLYKKE

Anmeld

10. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

den er god nok. stor tillykke

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

har du billede af en af testene?

Desværre, da min tlf er til rep. Men der er en stærk lyserød streg (kontrol) og så er der en som er lidt over halv farve som kontrolstregen.

Anmeld

10. december 2011

Camillos

Anonym skriver:

Desværre, da min tlf er til rep. Men der er en stærk lyserød streg (kontrol) og så er der en som er lidt over halv farve som kontrolstregen.

Jamen TILLYKKE SÅ du er klart gravid Kan du se stregen i strækt arm så er den bare fjong .. Ihh hvor godt elsker når det sker for andre hehe

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Jamen TILLYKKE SÅ du er klart gravid Kan du se stregen i strækt arm så er den bare fjong .. Ihh hvor godt elsker når det sker for andre hehe

Ja kan godt se den i strækt arm Men synes bare at ved første barn at den var knald lyserrød, så blev lidt i tvivl, så læste indlagsseddelen, og der står at hvis den er svag skal man tage igen efter 48 timer, men nu har jeg taget tre og alle ser sådan ud..

Anmeld

10. december 2011

Camillos

Anonym skriver:

Ja kan godt se den i strækt arm Men synes bare at ved første barn at den var knald lyserrød, så blev lidt i tvivl, så læste indlagsseddelen, og der står at hvis den er svag skal man tage igen efter 48 timer, men nu har jeg taget tre og alle ser sådan ud..

Hvor langt er du henne? .. hvis du feks lige er gået over forventet mens, Er det klart den ikke er tydligere Og det er jo lige meget, så længe stregen er der og så efter 1 min BINGO så er den sikker! 

Det kan være du ikke danner HCG så hurtigt , eller har lært at drikke mere væske siden sidst hehe  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.