38+5 og måske sidste jordemoderbesøg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2011

Wimmie

Nessie skriver:

He he he Kan de vinde noget

Jeg holder på d. 16., det er lige om lidt

Jeg har udlovet en præmie - men det var vist godt at jeg nåede at skrive at hvis der var flere vindere, ville jeg trække lod 

Den 16. vil være ok 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Frøken J.

Du er smuk! Bebs kommer garanteret juleaften. Det kunne da være skægt!

Anmeld

11. december 2011

Wimmie

Frøken J. skriver:

Du er smuk! Bebs kommer garanteret juleaften. Det kunne da være skægt!

Tak 

Ved ikke om "skægt" er det rette ord, hehe - vil meget gerne have hende ud inden 

- eller lige efter vil også være ok. Men vil da ikke undvære min and og ris á la mande - og gaver, og hygge....

Men ja, hun bestemmer jo hvornår det bliver 

Anmeld

11. december 2011

Frøken J.

Wimmie skriver:

Defoførsforståjesmsørmg

Tak 

Ved ikke om "skægt" er det rette ord, hehe - vil meget gerne have hende ud inden 

- eller lige efter vil også være ok. Men vil da ikke undvære min and og ris á la mande - og gaver, og hygge....

Men ja, hun bestemmer jo hvornår det bliver 

Det forstår jeg sørme godt! Måske egentlig også lidt træls at have fødselsdag juleaften :-P men jeg kan egentlig slet ikke forstå det er snart! Bare vent til du har født, dagene tager hinanden i voldsom hastighed!

Anmeld

11. december 2011

Wimmie

Frøken J. skriver:

Det forstår jeg sørme godt! Måske egentlig også lidt træls at have fødselsdag juleaften :-P men jeg kan egentlig slet ikke forstå det er snart! Bare vent til du har født, dagene tager hinanden i voldsom hastighed!

Jeg kan heller ikke forstå at det er lige om lidt - synes godt nok tiden er gået stærkt.

Min mand mener godt at jeg kan føde meget snart så han kan få fri fra arbejde lige op til jul 

Anmeld

11. december 2011

Dansker I Holland

Krydser for at der snart sker noget smiler... hehe... tror det bliver den 23 december Så en tidlig julegave  

Anmeld

11. december 2011

Wimmie

Dansker I Holland skriver:

Krydser for at der snart sker noget smiler... hehe... tror det bliver den 23 december Så en tidlig julegave  

Altså hvis jeg bare føder den 23. og alt går vel, så jeg kan komme hjem dagen efter, så er det også fint 

Vi skal holde jul hos svigerforældrene og de har sagt at jeg nok skal blive vartet op hvadenten jeg er højgravid eller lige har født 

Anmeld

11. december 2011

Frøken J.

Wimmie skriver:

Jeg kan heller ikke forstå at det er lige om lidt - synes godt nok tiden er gået stærkt.

Min mand mener godt at jeg kan føde meget snart så han kan få fri fra arbejde lige op til jul 

Hahaha! Han er ikke dum, den mand!

Anmeld

11. december 2011

Dansker I Holland

Wimmie skriver:

Altså hvis jeg bare føder den 23. og alt går vel, så jeg kan komme hjem dagen efter, så er det også fint 

Vi skal holde jul hos svigerforældrene og de har sagt at jeg nok skal blive vartet op hvadenten jeg er højgravid eller lige har født 

Hehe fedt nok Jeg krydser i hvert fald for at du føder den 23 så hihi... Lækkert og blive opvartet smiler... 

Anmeld

11. december 2011

Wimmie

Frøken J. skriver:

Hahaha! Han er ikke dum, den mand!

Hehe, nej han har skam regnet den ud - han har vist ikke noget imod at gå glip af al juletravlheden på jobbet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.