38+5 og måske sidste jordemoderbesøg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.248 visninger
28 svar
0 synes godt om
9. december 2011

Wimmie

Så er der sørme kun 9 dage til termin 

Jeg var til jordemoder i går - måske det sidste besøg  Jeg har dog fået en tid igen den 22. december i tilfælde af at jeg går over tid... Nu må vi se.

Men alt så perfekt ud; lillepigen sidder helt fast (hvilket jeg sørme godt kan mærke), og hun blev skønnet til at veje 3100-3200 gram, hvilket jo er lige som det skal være 

Døjer med en smule væske i kroppen men ikke så vildt og mest om aftenen hvor mine fingre, ben og fødder hæver lidt. Og så har jeg taget 15½ kg på *suk* - men det er nu ok; det kunne være meget værre 

Alt er ved at være klar og hun må meget meget komme i løbet af de næste 2 uger; vi vil så gerne have hende ude inden jul  Men jeg fik at vide at jeg senest ville blive sat igang den 28. december, så det er naturligvis rart med en deadline, og så er jeg da rimelig sikker på at have hende ude til nytåret 

Så alt er vel, jeg er træt og øm men ellers kan jeg vist ikke klage 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

KittyMaMa

Uh det bliver spændende! Håber den sidste tid inden bebs kommer bliver let og god! Pøj pøj! 

/Katja

Anmeld

9. december 2011

Wimmie

KittyMaMa skriver:

Uh det bliver spændende! Håber den sidste tid inden bebs kommer bliver let og god! Pøj pøj! 

/Katja

Tak - det håber jeg virkelig også 

Mit blodtryk var ret højt da hun målte det, så jeg var lige ved at blive nervøs, men så målte hun det igen 10 minutter efter, og der var det faldet til normalen, så det skyldtes vist bare at jeg lige havde været nede at ligge og skulle op igen 

Anmeld

9. december 2011

Nessie

Hvor er du fin, det er en rigtig flot mave

Er det nu vi skal til at gætte hvilken dag du føder?
Såvil jeg gætte på d. 16. december

Anmeld

9. december 2011

bøgelund

Wimmie skriver:

Så er der sørme kun 9 dage til termin 

Jeg var til jordemoder i går - måske det sidste besøg  Jeg har dog fået en tid igen den 22. december i tilfælde af at jeg går over tid... Nu må vi se.

Men alt så perfekt ud; lillepigen sidder helt fast (hvilket jeg sørme godt kan mærke), og hun blev skønnet til at veje 3100-3200 gram, hvilket jo er lige som det skal være 

Døjer med en smule væske i kroppen men ikke så vildt og mest om aftenen hvor mine fingre, ben og fødder hæver lidt. Og så har jeg taget 15½ kg på *suk* - men det er nu ok; det kunne være meget værre 

Alt er ved at være klar og hun må meget meget komme i løbet af de næste 2 uger; vi vil så gerne have hende ude inden jul  Men jeg fik at vide at jeg senest ville blive sat igang den 28. december, så det er naturligvis rart med en deadline, og så er jeg da rimelig sikker på at have hende ude til nytåret 

Så alt er vel, jeg er træt og øm men ellers kan jeg vist ikke klage 

Smuk mavse. jeg fik os en tid til jordemoder nogle dage over termin, hvis nu... Men mit vand gik aftenen før. Så jeg tror det var sidste besøg i dag for dig.. 

Du føder d. 21 december..  

Anmeld

9. december 2011

Wimmie

Nessie skriver:

Hvor er du fin, det er en rigtig flot mave

Er det nu vi skal til at gætte hvilken dag du føder?
Såvil jeg gætte på d. 16. december

Hehe, jeg satte faktisk en konkurrence igang på min Facebook profil i går aftes hvor folk kunne gætte datoen - og der er allerede 91 der har gættet 

Den 16. vil også være helt fin 

Anmeld

9. december 2011

Wimmie

bøgelund skriver:

Smuk mavse. jeg fik os en tid til jordemoder nogle dage over termin, hvis nu... Men mit vand gik aftenen før. Så jeg tror det var sidste besøg i dag for dig.. 

Du føder d. 21 december..  

Tak 

Dejligt at høre - jeg håber bestemt at jeg snart føder - eller i hvert fald i løbet af et par uger. Jeg kan da sikkert godt tåle at gå lidt over tid, men det vil bare være så surt at ligge inde på sygehuset juleaften 

Anmeld

9. december 2011

bøgelund

Wimmie skriver:

Tak 

Dejligt at høre - jeg håber bestemt at jeg snart føder - eller i hvert fald i løbet af et par uger. Jeg kan da sikkert godt tåle at gå lidt over tid, men det vil bare være så surt at ligge inde på sygehuset juleaften 

Ja det er en "sårbar" tid at ha termin.. Jeg havde termin 3/1.. For annas skyld, håbede jeg sådan at det ikke blev d. 1/1.. Selvom vi nu nok havde klaret den.. det endte ud i d. 7/1.. Passede Super.. 

Anmeld

9. december 2011

Wimmie

bøgelund skriver:

Ja det er en "sårbar" tid at ha termin.. Jeg havde termin 3/1.. For annas skyld, håbede jeg sådan at det ikke blev d. 1/1.. Selvom vi nu nok havde klaret den.. det endte ud i d. 7/1.. Passede Super.. 

Ja, den 1/1 må næsten være den værste dato...selvfølgelig kan man blive fejret med et brag så snart det bliver midnat, men dagen derpå er alle folk bare zombier 

Anmeld

11. december 2011

Nessie

Wimmie skriver:

Hehe, jeg satte faktisk en konkurrence igang på min Facebook profil i går aftes hvor folk kunne gætte datoen - og der er allerede 91 der har gættet 

Den 16. vil også være helt fin 

He he he Kan de vinde noget

Jeg holder på d. 16., det er lige om lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.