Det er slut?!?!?! :'( :'( :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2011

VNB

ej puha, jeg fik en klump i halsen af at læse dit indlæg... 

hvor kan man bare tydeligt mærke din smerte og hvor er det altså bare synd for jer!!!! 

Jeg håber virkelig at i kommer godt igennem det her sammen, og at du inden længe er nok ovenpå igen til at i kan forsøge at lave en ny lille baby! 

varme knus herfra! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Jakob'sMor

Det gør mig meget ondt

Anmeld

10. december 2011

M&N

Tak alle sammen. SÆtter stor pris på alle jeres svar, det varmes i hjertet <3

Anmeld

10. december 2011

Dansker I Holland

10. december 2011

CamillaSoefelt

CelineAlexia skriver:

Kan ikke fatte det.. Hele graviditen er gået så kort indtil ca. 10 uge...  Sidste scanning hos scanningsjordmoderen gik fint indtil vi skulle til nakkefold d. 2/12 hvor de mente den var for krøllet sammen og for kort tid henne så blev rykket termin fra d. 16/6 til d. 21/6 som slet ikke passer  så havde en ny tid hvor den stadig var krøllet sammen, hjertet slog og den bevægede sig.. Men den havde kun vokset 2 mm siden sidste scanning...  Så skulle jeg vente 10 min til der kom en overlæge og scanne mig som mente den var syg og havde kromosom fejl og hvis ikke det var det, så kunne jeg ikke få lavet en moderkagebiopsi fordi der lå noget i vejen og så skulle jeg vente så lang tid så jeg kunne risikere at føde min lille spire.... 

Jeg er så ked af det.. Har passet så meget på mig selv og bebse... Gjort alt jeg kunne.. Den var 110% planlagt vores lille ønskebaby..... 

Skal til udskrabning (kirugisk abort) på tirsdag... Kan slet ikke fatte det.... 

Så jeg må nok forlade jer et stykke tid.. Så vi begge kan komme oven på igen.... Det her bliver den værste lort.... jul nogensinde  Og så en uge inden vi skulle til kønsscanning.....

Ej jeg er så ked af det.... 

Åh altså, din stakkel;(.

Kæææmpe krammer herfra

Anmeld

10. december 2011

ekebiv

Føler med dig for Jeg sidder i det samme. Var til tryhedsscanning i tirsdags hvor jeg skulle være 10+5 men baby var 8+6 og der var ingen hjerteblink mere. Har fået en medicinsk abort og er også helt vildt ked af det  Det er SÅ forfærdeligt at gå fra at skulle holde jul med baby i maven til at der bare ikke er noget mere

Håber vi begge snart står med positive tests igen og at de "overlever"..

Anmeld

11. december 2011

Miss T

Det er jeg ked af at høre, håber snart det lykkedes for jer

Anmeld

12. december 2011

M&N

Tak alle sammen det varmer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.