Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CelineAlexia skriver: Kan ikke fatte det.. Hele graviditen er gået så kort indtil ca. 10 uge... Sidste scanning hos scanningsjordmoderen gik fint indtil vi skulle til nakkefold d. 2/12 hvor de mente den var for krøllet sammen og for kort tid henne så blev rykket termin fra d. 16/6 til d. 21/6 som slet ikke passer så havde en ny tid hvor den stadig var krøllet sammen, hjertet slog og den bevægede sig.. Men den havde kun vokset 2 mm siden sidste scanning... Så skulle jeg vente 10 min til der kom en overlæge og scanne mig som mente den var syg og havde kromosom fejl og hvis ikke det var det, så kunne jeg ikke få lavet en moderkagebiopsi fordi der lå noget i vejen og så skulle jeg vente så lang tid så jeg kunne risikere at føde min lille spire.... Jeg er så ked af det.. Har passet så meget på mig selv og bebse... Gjort alt jeg kunne.. Den var 110% planlagt vores lille ønskebaby..... Skal til udskrabning (kirugisk abort) på tirsdag... Kan slet ikke fatte det.... Så jeg må nok forlade jer et stykke tid.. Så vi begge kan komme oven på igen.... Det her bliver den værste lort.... jul nogensinde Og så en uge inden vi skulle til kønsscanning..... Ej jeg er så ked af det....
Kan ikke fatte det.. Hele graviditen er gået så kort indtil ca. 10 uge... Sidste scanning hos scanningsjordmoderen gik fint indtil vi skulle til nakkefold d. 2/12 hvor de mente den var for krøllet sammen og for kort tid henne så blev rykket termin fra d. 16/6 til d. 21/6 som slet ikke passer så havde en ny tid hvor den stadig var krøllet sammen, hjertet slog og den bevægede sig.. Men den havde kun vokset 2 mm siden sidste scanning... Så skulle jeg vente 10 min til der kom en overlæge og scanne mig som mente den var syg og havde kromosom fejl og hvis ikke det var det, så kunne jeg ikke få lavet en moderkagebiopsi fordi der lå noget i vejen og så skulle jeg vente så lang tid så jeg kunne risikere at føde min lille spire....
Jeg er så ked af det.. Har passet så meget på mig selv og bebse... Gjort alt jeg kunne.. Den var 110% planlagt vores lille ønskebaby.....
Skal til udskrabning (kirugisk abort) på tirsdag... Kan slet ikke fatte det....
Så jeg må nok forlade jer et stykke tid.. Så vi begge kan komme oven på igen.... Det her bliver den værste lort.... jul nogensinde Og så en uge inden vi skulle til kønsscanning.....
Ej jeg er så ked af det....
kan kun sige gør
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Øv, hvor er det bare uretfærdigt engang imellem!!!
Er tom for ord - mit hjerte græder med dig.
Et kæmpe stort til dig og en masse varme og gode energier !
Sidder med en klump i halsen. Sådan noget er pissehårdt. Jeg tænker på dig og håber at du har nogen omkring dig at støtte dig til!
Det varmeste knus og fram herfra
Vil sende dig en tanke på tirsdag! Hvor er det dog forfærdeligt!
Det gør mig ondt
Du for en masse varme kram med fra mig
Gør mig virkelig ondt og sender jer de varmeste tanker og nogle krydsede fingre for at i hurtigt får gevinst igen
føler med jer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128