Aegloesningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. december 2011

Gravid2012

Hej alle sammen.

har koebt saadan nogen aegloesningstest... og der skal vidst vaerer to streger for at vise positiv for aegloesning, og en streg betyder jeg ikke har aegloesning... mit spoergsmaal er, hvis der er en streg og en svag streg, hvad betyder det saa?

betyder det at min aegloesning kommer snart?

Go jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

SD

stephanie1988 skriver:

Hej alle sammen.

har koebt saadan nogen aegloesningstest... og der skal vidst vaerer to streger for at vise positiv for aegloesning, og en streg betyder jeg ikke har aegloesning... mit spoergsmaal er, hvis der er en streg og en svag streg, hvad betyder det saa?

betyder det at min aegloesning kommer snart?

Go jul

Hejsa.

Du har vist misforstået konceptet æl tests. Forklaringen kommer her:

En ÆL test vil ALTID vise to streger. (måske lige efter og lige før mens vil der kun være en) Men fra nogle dage efter mens vil der være to streger. Den ene streg MEGET utydelig - denne bliver så mere og mere tydelig jo tættere du kommer på ægløsning.

Når stregerne er lige tydelige eller teststregen er tydeligere end kontrol stregen - SÅ er den positiv. Og du kan forvente ægløsning 24-36 timer herefter....

Happy humping til jer

Anmeld

9. december 2011

Gravid2012

StineDegn skriver:

Hejsa.

Du har vist misforstået konceptet æl tests. Forklaringen kommer her:

En ÆL test vil ALTID vise to streger. (måske lige efter og lige før mens vil der kun være en) Men fra nogle dage efter mens vil der være to streger. Den ene streg MEGET utydelig - denne bliver så mere og mere tydelig jo tættere du kommer på ægløsning.

Når stregerne er lige tydelige eller teststregen er tydeligere end kontrol stregen - SÅ er den positiv. Og du kan forvente ægløsning 24-36 timer herefter....

Happy humping til jer

Tak for dit svar... nu har jeg styr paa det haaber det lykkes denne gang, har proevet i et aar... !!! puha... men tusind tak igen

Anmeld

9. december 2011

sofiell89

Jeg vil lige tilføje at jeg kun havde 2 streger når ÆL nærmede sig eller var der. Jeg havde kun 1 streg resten af cyklus...

Anmeld

9. december 2011

SD

stephanie1988 skriver:

Tak for dit svar... nu har jeg styr paa det haaber det lykkes denne gang, har proevet i et aar... !!! puha... men tusind tak igen

held og lykke... Vi har prøvet i snart 4 år - så jeg kender skam fustrationerne....

Håber for jer at æl tests gør tricket

Anmeld

9. december 2011

Gravid2012

StineDegn skriver:

held og lykke... Vi har prøvet i snart 4 år - så jeg kender skam fustrationerne....

Håber for jer at æl tests gør tricket

4 aar??? wauw... men kan se du har et barn, hvor gammel er han og hvor lang tid tog det for jer at faa ham ? han ser rigtig soed ud!

Anmeld

9. december 2011

SD

stephanie1988 skriver:

4 aar??? wauw... men kan se du har et barn, hvor gammel er han og hvor lang tid tog det for jer at faa ham ? han ser rigtig soed ud!

Tak  Noah blev 5 her i oktober.... han er lavet i allerførste forsøg du.

Vi har været igennem 5 negative IUI'er og så har vi lige afsluttet et mislykkes IVF forsøg og skal så ha et sidste forsøg i det nye år.

Det er rigtig hårdt og det tærer bare så meget på alting....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.