p-piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

Pianisten

Carina1977 skriver:

Det må da også være enormt frustrerende....hvad så med børn? Har du fået børn eller har I planer om det snart? Får du overhovedet ægløsninger?

Jeg ved at jeg ikke har haft ægløsninger, for jeg er en af dem, der har sindsygt mange smerter under ægløsning, og det har jeg ikke haft i de her 5 mdr. Man kan nemt blive bekymret over, om man er gået i en tidlig overgangsalder. Men jeg fik at vide at overgangsalderen var det i hvert fald ikke....det var jeg for ung til, så det var meget usandsynligt. Meget betryggende, men jeg har nu heller ikke hedeture hehe 

Har ingen børn nej, men uregelmæssige menstruationer har altid været helt normalt i min familie, og pigerne i min familie har da fået masser af børn alligevel Har også ægløsning, det svinger bare altid med menstruationen, aner ikke hvorfor  Men min cyklus var som sagt helt normal på p-piller, tror bare min krop er mærkelig nu fordi den lige skal vende sig til de manglende hormoner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

SussieThyssen

Hmm kan man ikke avle sådan nogen? Jeg ved da min lillebror havde et skab fyldt med kakkelakker til hans øgler (eller hvad dælen det var for nogen dyr han havde) 

Så kunne jeg ha til et helt år ad gangen 

Ej hvor blev den her tråd pludselig meget meget ulækker   

Hehe I da lune med de der biller

Men hvad pokker..min den ældste elskede biller, da hun var lille...især bænkebiddere....altså hun åd dem, må jeg vel hellere tilføje  

Nu vi snakker om P-piller.
Jeg har prøvet både P'erne og mini'erne...og ingen af dem duede til mig.
Med P'erne blev jeg som en opsvulmet ballon og drønhysterisk og med mini'erne blødte jeg hele tiden..så de blev hurtigt smidt i skuffen igen.

Men det er jo super, hvis de virker som de skal, for jer, der har blødningsforstyrrelser.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. december 2011

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Hehe I da lune med de der biller

Men hvad pokker..min den ældste elskede biller, da hun var lille...især bænkebiddere....altså hun åd dem, må jeg vel hellere tilføje  

Nu vi snakker om P-piller.
Jeg har prøvet både P'erne og mini'erne...og ingen af dem duede til mig.
Med P'erne blev jeg som en opsvulmet ballon og drønhysterisk og med mini'erne blødte jeg hele tiden..så de blev hurtigt smidt i skuffen igen.

Men det er jo super, hvis de virker som de skal, for jer, der har blødningsforstyrrelser.

Kærligst
Sussie

Jeg håber i hvert fald på det virker.....det skal det 

Anmeld

10. december 2011

Carina1977

Cheyana skriver:

Har ingen børn nej, men uregelmæssige menstruationer har altid været helt normalt i min familie, og pigerne i min familie har da fået masser af børn alligevel Har også ægløsning, det svinger bare altid med menstruationen, aner ikke hvorfor  Men min cyklus var som sagt helt normal på p-piller, tror bare min krop er mærkelig nu fordi den lige skal vende sig til de manglende hormoner

Det kan jo være du er heldig, at det stabiliserer sig. Det ville da i hvert fald være at foretrække 

Men ja i nogen familier er det bare sådan.....kan jo nemt gå i arv. Jeg håber det bedste for dig....det andet må i hvert fald være ret så irriterende 

Anmeld

10. december 2011

Pianisten

Carina1977 skriver:

Det kan jo være du er heldig, at det stabiliserer sig. Det ville da i hvert fald være at foretrække 

Men ja i nogen familier er det bare sådan.....kan jo nemt gå i arv. Jeg håber det bedste for dig....det andet må i hvert fald være ret så irriterende 

Hehe ja Men nu er jeg heldigvis ikke den store svømmehalsperson, sååå så længe man bare altid har diverse udstyr på sig kan man aldrig blive helt overrasket

Anmeld

13. december 2011

Carina1977

Så har p-pillerne allerede haft sin indvirkning på mig. Jeg bløder ikke længere, og sikke en lettelse. Nu behøver jeg ikke længere rende rundt med skiftetøj hver gang jeg skal noget, for nu er der jo ingen risiko for uheld.

Utroligt at sådan noget som det her, kan gøre en SÅ glad.....men det er virkelig en enorm lettelse, og jeg føler jeg kan leve igen...hvis I forstår 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.