Ja så er jeg kommet på p-piller efter en pause.
Jeg har haft nogle ret voldsomme blødningsforstyrrelser de sidste 5 måneder, og gynækologen mente at det skyldtes den MA jeg var udsat for i februar måned. På de 5 måneder har jeg max haft 10-12 dage uden blødninger. Så jeg er blevet pænt træt af at bløde nu 
Jeg er blevet scannet og der er heldigvis intet galt, andet end en meget tyk slimhinde, og min krop kan altså bare ikke finde ud af at regulere sig selv igen.
Så nu er jeg idag lige startet på en ny p-pille, og har så fået udleveret sådan et skema, hvor jeg hver dag skal notere om jeg bløder og hvor meget jeg bløder, og så skal jeg ind til kontrol igen om 4 mdr.
Hun sagde at det sagtens kunne tage lang tid for kroppen at regulere sig, også selvom jeg fik p-piller....hun nævnte 3 mdr. eller mere. Men nix du....jeg har bestemt at indenfor den næste uge, så stopper min blødning altså, og så bliver det helt normalt igen...basta bum 
Er der nogen herinde, der har haft blødningsforstyrrelser? Og hvor længe efter p-pille-start blev det hele normalt igen?
Åhh hvor jeg bare glæder mig til det her stopper igen 
Anmeld