Er jeg bare helt væk eller hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

Annana89

Honey<3 skriver:

Det med at der kun kommer en streg hvis man har HCG i kroppen, der er du "galt" på den
Det er noget i kvinden's urin som gør at vi kan teste positivt, uden at være gravide..
Men du skal også tænke på at ca 50% af alle graviditeter ender i en bio, og der vil vi jo som regl ikke vide at vi var gravide

Men når det så er sagt/skrevet - Jeg synes jeg kan se 3 streger??

En meget tydelig og 2 utydelige??

Jeg har altså alle steder læst og fået af hvide at en test ikke kan væpr positiv hvis der er fejl i testen eller man er gravid! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Camillos

Anonym skriver:

Dejligt jeg ikke er den eneste der kan se den Hverken min mand eller min veninde kunne se den.. Men jeg har testet ret tidligt - har først testdag på Tirsdag, så jeg må prøve igen i næste uge, og håber på den er der

Men jeg tænker lidt - en streg er vel en streg? Når man kan se den, så er det vel kun fordi man har HCG i kroppen? Ellers ville den vel ikke komme?

Eller er det mig der er galt på den?

Det kommer lidt an på hvornår du kunne se stregen på testen. Jeg har prøvet der var en streg efter tidsrammen, og jeg var altså ikke gravid. Men det er tidligt du tester. Held og lykke. 

Anmeld

9. december 2011

Annana89

Annana89 skriver:

Jeg har altså alle steder læst og fået af hvide at en test ikke kan væpr positiv hvis der er fejl i testen eller man er gravid! 

Ej sporty, det var vildt dårligt skrevet. Det jeg mener er at en GT kun viser positiv hvis man er gravid eller hvis der er fejl i testen.

Anmeld

9. december 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Øv det kunne ellers være fint hvis det var sådan

3 Streger??? Jeg kan kun se 2, hvor ser du den 3?

Det er godt nok underligt da..

Ja det kunne være dejligt, men desværre
Vil dog sige at min første test som blev taget 9 dage før mens, var lidt mindre synlig end din test, og jeg er 10+3 idag

Hvis du tager testen fra venstre - MEGET tydlig streg, virkelig utydelig streg og rimelig synlig treg

Det er nok bare mine øjne der ikke duer længere

Anmeld

9. december 2011

Darling<3

Annana89 skriver:

Kan du forklare på en anden måde?
Det du skriver, modsiger nemlig sig selv en del

Anmeld

9. december 2011

Frk-Lotusblomst

Jeg kan godt skimte en meget svag streg.. Men kan læse mig frem til du har teste MEGET før tid.. Desværre ender ret mange graviditeter jo i en biokemisk abort, vi er mange der ikke opdager disse fordi vi ikke tester før tid...

Jeg håber stregen bliver kraftigere og at der er en august baby på vej til jer..

Anmeld

9. december 2011

Annana89

Honey<3 skriver:

Kan du forklare på en anden måde?
Det du skriver, modsiger nemlig sig selv en del

Så det godt selv efter jeposterer. Og det var selvf ikke det jeg mente og jeg har selv citeret det og skrevet hvad jeg i virkeligheden mente! Sorry

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.