Jeg forstår det simpelthen ikke!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

MissTas

HeidiW86 skriver:

Jeg bliver ved ned at kaste op og have kvalme!! 

Har måske 2 dage hvor det går ok kun med kvalme også kommer opkastningerne igen! 

Har kastet op hver dag i 6 uger så ved godt det er bedring men alligevel!! 

Til jer som har kastet meget op, hvordan var jeres forløb?? 

Jeg er 13+3 nu 

Du er betemt ikke den eneste .. Jeg kastede op 5-6 gange dagligt fra jeg var i uge 5 og frem til uge 24. Herefter har jeg kun haft enkelte tilfælde hvor jeg har kastet op..

Nogle bliver bare mere påvirket af den øgede mængde hormoner i kroppen og der har vi så bare været uheldige..

Jeg begyndte til akupunktur på fødegangen 2 gange om ugen og det hjalp faktisk mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

NJN

Altså jeg er i uge 16 nu, og jeg kaster ikke op mere.. Men lider stadig af madlede og en konstandt sult.. Så jeg tror godt du kan regne med, at det bliver ved lidt endnu, desværre.  

Anmeld

10. december 2011

HeidiW86

stm2812 skriver:

Ja det er simpelthen så irriterende.. Men det har også bare at forsvinde.. Det andet kan kroppen slet ikke være bekendt når man skal forestille at være i en lykkelig situation Nu må den dumme krop lige tage sig sammen så du kan nyde bebs

Haha fuldstændig!! Helt ærlig krop!! 

Anmeld

10. december 2011

HeidiW86

MissTas skriver:

Du er betemt ikke den eneste .. Jeg kastede op 5-6 gange dagligt fra jeg var i uge 5 og frem til uge 24. Herefter har jeg kun haft enkelte tilfælde hvor jeg har kastet op..

Nogle bliver bare mere påvirket af den øgede mængde hormoner i kroppen og der har vi så bare været uheldige..

Jeg begyndte til akupunktur på fødegangen 2 gange om ugen og det hjalp faktisk mig

Hmm det kan være jeg skal snakke med lægen på onsdag skal en tur forbi ham, omdelt muligtvmed noget akupunktur!! 

Øv du er også en af deuheldige!! 

ja du har ret vores kroppe er nok bare mere påvirketaf det, men det må gerne snart slutte af! 

Anmeld

10. december 2011

HeidiW86

NJN skriver:

Altså jeg er i uge 16 nu, og jeg kaster ikke op mere.. Men lider stadig af madlede og en konstandt sult.. Så jeg tror godt du kan regne med, at det bliver ved lidt endnu, desværre.  

Men så der da håb forude!! Det da altid noget!   Det ved jeg jo godt der er i forvejen men for pokker det er fesent nogle gange! 

Anmeld

10. december 2011

MissTas

HeidiW86 skriver:

Hmm det kan være jeg skal snakke med lægen på onsdag skal en tur forbi ham, omdelt muligtvmed noget akupunktur!! 

Øv du er også en af deuheldige!! 

ja du har ret vores kroppe er nok bare mere påvirketaf det, men det må gerne snart slutte af! 

det var godtnok gennem min jordemoder at jeg kom til akupunktur.. men ja, du kan jo snakke med din læge om det.. for man nyder virkelig ikke graviditeten på samme måde som når man ikke er dårlig

men det er desværre bare en ting der hører sig til .. når man tænker på det gode man får ud af det, så vejer det heldigvis op

Anmeld

10. december 2011

HeidiW86

MissTas skriver:

det var godtnok gennem min jordemoder at jeg kom til akupunktur.. men ja, du kan jo snakke med din læge om det.. for man nyder virkelig ikke graviditeten på samme måde som når man ikke er dårlig

men det er desværre bare en ting der hører sig til .. når man tænker på det gode man får ud af det, så vejer det heldigvis op

Okay jamen skal også JM for første gang i næste uge så kan jeg da snakke med hende!! 

Jaaa jeg tænker også bare at der jo kommer noget helt fantastisk ud af det, men nogle dage er det sgu ikke alt for sjovt! 

Anmeld

10. december 2011

MissTas

HeidiW86 skriver:

Okay jamen skal også JM for første gang i næste uge så kan jeg da snakke med hende!! 

Jaaa jeg tænker også bare at der jo kommer noget helt fantastisk ud af det, men nogle dage er det sgu ikke alt for sjovt! 

hvor langt er du henne i din graviditet ? for jeg blev først tilbudt det efter jeg var over uge 18, fordi det indtil da er meget normalt at have kvalme :/ men snak da med hende om det og sig du har hørt at nogle bliver tilbudt akupunktur.. det har hvert fald haft virkning på mig, så det er da forsøget værd

held og lykke med det

Anmeld

10. december 2011

Rødhætte

HeidiW86 skriver:

Jeg bliver ved ned at kaste op og have kvalme!! 

Har måske 2 dage hvor det går ok kun med kvalme også kommer opkastningerne igen! 

Har kastet op hver dag i 6 uger så ved godt det er bedring men alligevel!! 

Til jer som har kastet meget op, hvordan var jeres forløb?? 

Jeg er 13+3 nu 

Vil nødig tage modet fra dig, men min tætte veninde kastet op indtil uge 20  Håber snart du får det bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.