Jeg forstår det simpelthen ikke!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
18 svar
0 synes godt om
9. december 2011

HeidiW86

Jeg bliver ved ned at kaste op og have kvalme!! 

Har måske 2 dage hvor det går ok kun med kvalme også kommer opkastningerne igen! 

Har kastet op hver dag i 6 uger så ved godt det er bedring men alligevel!! 

Til jer som har kastet meget op, hvordan var jeres forløb?? 

Jeg er 13+3 nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

stm2812

HeidiW86 skriver:

Jeg bliver ved ned at kaste op og have kvalme!! 

Har måske 2 dage hvor det går ok kun med kvalme også kommer opkastningerne igen! 

Har kastet op hver dag i 6 uger så ved godt det er bedring men alligevel!! 

Til jer som har kastet meget op, hvordan var jeres forløb?? 

Jeg er 13+3 nu 

Jeg kastede op 2-3 gange HVER dag indtil jeg var ca 17 uger henne. Men så stoppede det også.. Havde vist en smule kvalme de efterfølgende dage, men kastede ikke op igen før den dag veerne indtraf...

Håber for dig at det snart går over, da det lidt overskygger glæden ved at have en bette spirer i maven

Anmeld

9. december 2011

HeidiW86

stm2812 skriver:

Jeg kastede op 2-3 gange HVER dag indtil jeg var ca 17 uger henne. Men så stoppede det også.. Havde vist en smule kvalme de efterfølgende dage, men kastede ikke op igen før den dag veerne indtraf...

Håber for dig at det snart går over, da det lidt overskygger glæden ved at have en bette spirer i maven

Åh tusind tak!! Så der håb!! 

Ja du har fuldstændig ret, det overskygger lidt glæden.. Forsvandt det så bare fra den ene dag til den anden??? 

Anmeld

9. december 2011

stm2812

HeidiW86 skriver:

Åh tusind tak!! Så der håb!! 

Ja du har fuldstændig ret, det overskygger lidt glæden.. Forsvandt det så bare fra den ene dag til den anden??? 

Ja det mener jeg helt bestemt. Der var lidt kvalme, men kan nemlig huske at jeg blev helt nervøs for at der var noget galt med den bette, da det bare pludseligt stoppede.

Havde selv glædet mig til at de første 12 uger var gået, da de fleste jo siger at så stopper kvalmen/opkasten, så var da noget skuffet da det fortsatte yderligere 4 uger

Har du prøvet at spise noget knækbrød/kiks/frugt eller andet til lige at putte i munden inden sulten bliver alt for stor? Nogle døjer nemlig meget med kvalmen fordi de ikke rigtig spiser..

Anmeld

9. december 2011

HeidiW86

stm2812 skriver:

Ja det mener jeg helt bestemt. Der var lidt kvalme, men kan nemlig huske at jeg blev helt nervøs for at der var noget galt med den bette, da det bare pludseligt stoppede.

Havde selv glædet mig til at de første 12 uger var gået, da de fleste jo siger at så stopper kvalmen/opkasten, så var da noget skuffet da det fortsatte yderligere 4 uger

Har du prøvet at spise noget knækbrød/kiks/frugt eller andet til lige at putte i munden inden sulten bliver alt for stor? Nogle døjer nemlig meget med kvalmen fordi de ikke rigtig spiser..

Uh ha håber det kommer til at gå sådan med mig!! 

Ikke at jeg tror noget er galt men ellers.. 

Ork ja har virkelig prøvet alt og der er bare intet der fungere, nogle dage kommer alt bare op hele tiden andre gange bliver dt nede..

Anmeld

9. december 2011

Filippa & Liva

Åh, hvor jeg føler med dig!

Kan tydeligt huske hvordan jeg også led af voldsom kvalme og opkastninger da jeg var gravid.

Her begyndte det da jeg kun var 5 uger henne og fortsatte helt frem til uge 20.

Det var rigtig ubehageligt og tiden føltes meeeeeget lang.

Jeg håber for dig at du snart slipper af med din kvalme/opkast for det er bestemt ikke rart!

Rigtig god bedring og tillykke med graviditeten ..

Anmeld

9. december 2011

HeidiW86

BigBabyWish skriver:

Åh, hvor jeg føler med dig!

Kan tydeligt huske hvordan jeg også led af voldsom kvalme og opkastninger da jeg var gravid.

Her begyndte det da jeg kun var 5 uger henne og fortsatte helt frem til uge 20.

Det var rigtig ubehageligt og tiden føltes meeeeeget lang.

Jeg håber for dig at du snart slipper af med din kvalme/opkast for det er bestemt ikke rart!

Rigtig god bedring og tillykke med graviditeten ..

Tusind tak.. Kan jo mærke forbedringer nogle dage, så håber det snart er på retur.. 

Åh Gud det lyder ikke sjovt at have været dig!! 

Anmeld

9. december 2011

stm2812

HeidiW86 skriver:

Uh ha håber det kommer til at gå sådan med mig!! 

Ikke at jeg tror noget er galt men ellers.. 

Ork ja har virkelig prøvet alt og der er bare intet der fungere, nogle dage kommer alt bare op hele tiden andre gange bliver dt nede..

Det virkede heller ikke for mig.. :/ Der er desværre nok ikke så meget andet man kan gøre end bare at vente på det selv stopper igen.. Håber ikke du er en af dem hvor det varer ved resten af graviditeten det ville skisme være synd...

Anmeld

9. december 2011

HeidiW86

stm2812 skriver:

Det virkede heller ikke for mig.. :/ Der er desværre nok ikke så meget andet man kan gøre end bare at vente på det selv stopper igen.. Håber ikke du er en af dem hvor det varer ved resten af graviditeten det ville skisme være synd...

Det satser jeg godt nok ikke på da!! 

Håber det er forbedringer jeg har oplevet også går det bare lidt den anden vej en gang imellem!! 

Nej intet virker man kan bare sidde og tænke imorgen er det nok væk!! 

Anmeld

9. december 2011

stm2812

HeidiW86 skriver:

Det satser jeg godt nok ikke på da!! 

Håber det er forbedringer jeg har oplevet også går det bare lidt den anden vej en gang imellem!! 

Nej intet virker man kan bare sidde og tænke imorgen er det nok væk!! 

Ja det er simpelthen så irriterende.. Men det har også bare at forsvinde.. Det andet kan kroppen slet ikke være bekendt når man skal forestille at være i en lykkelig situation Nu må den dumme krop lige tage sig sammen så du kan nyde bebs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.