SØGER ventetøj str. 38/M. Mest bukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
14. december 2011

Rikke, Liam & Linus

heje skriver:

Jeg fødte mit 3. barn i oktober og skal ikke have flere  såååååå jeg har MASSER af ventetøj der bare ligger og venter (!!!) på at blive brugt igen....

Jeg har fra mamalicious, HogMmamma, Avovo, og flere amerikanske mærker.....

Jeg vil gerne sælge det billigt, da jeg ikke skal bruge det mere, og ellers ligger det jo bare.

Kommer du forbi Kbh på et tidspunkt? - for det nemmeste ville helt klart være hvis du kunne prøve det på så du ikke laver fejlkøb  - men jeg er også en str 38 med korte ben .....

Årh....jeg skal først til kbh i midten af januar, og ved simpelthen ikke om jeg kan nå andet, har et stramt program Og så står jeg og mangler LIGE nu, da min mave er eksploderet de sidste par uger, og mit gamle ventetøj er blevet for stort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Rikke, Liam & Linus

Trine89 skriver:

Så er der billeder. 

Jeg vil gerne have:

150 for Cowboybukserne (kostede 349 fra ny) 

Og så vil jeg gerne have 75 for de grå (kostede 149 (mener jeg) fra ny)

Hvis du vil have begge kan du få dem for 200 kroner

Og så vil der jo selvfølgelig komme Porto oveni

P.s har lige lidt problemer med billederne.. men der er da et med

SÅ fik jeg billederne med

Jeg tror ikke rigtig de er noget for mig, og er også bange for de bliver for store. Så springer over. Men tak fordi du kiggede.

Anmeld

14. december 2011

Trine89

Rikke&Liam skriver:

Jeg tror ikke rigtig de er noget for mig, og er også bange for de bliver for store. Så springer over. Men tak fordi du kiggede.

det er bare helt i orden

Anmeld

14. december 2011

Rikke, Liam & Linus

Eddy skriver:

Jeps

Billed 1: Kjole str. S fra mamalicious.

Billed 2: Cowboybukser str. 38 fra HM

Billed 3: Sorte bukser str. 38 fra HM

Billed 4: Sorte 3/4 bukser.

Hvad skal du have for kjolen? Bukserne er ikke lige mig

Anmeld

19. december 2011

mil-ka

Rikke&Liam skriver:

Kunne godt være interesseret i de sorte bukser og jeansene(men er de plettede eller er det billedet?) Hvad skal du have for dem?

hvis du er stadig interreseret i bukserne, vil jeg gerne have 150 kr for begge to plus pp.. det er ingen plet på jeans. skriv pb til mig..

Anmeld

19. december 2011

KarinaIda

Rikke&Liam skriver:

Er der mon nogen der ligger inde med billigt ventetøj, helst bukser, leggins eller kjoler. Og gerne fra H&M mama eller mamalicious.

Har et par bukser og en nederdel i cowboy fra hm og så nogle t-shirts.. kan tjekke str imorgen, men mener bukser og nederdel er 38/40

Anmeld

29. december 2011

>>Carina<<

Jeg har lige født for 2 mdr siden så mit er lige røget ud af skabet. Jeg var selv en str 38/M. Har en del toppe og 3 par bukser jeg gerne vil sælge billigt. Ka tage billeder og sende på mail hvis der har interesse??:-)

Anmeld

29. december 2011

Camulla

Rikke&Liam skriver:

Er der mon nogen der ligger inde med billigt ventetøj, helst bukser, leggins eller kjoler. Og gerne fra H&M mama eller mamalicious.

Mangler du stadig ventetøj??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.