SØGER ventetøj str. 38/M. Mest bukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.565 visninger
27 svar
0 synes godt om
9. december 2011

Rikke, Liam & Linus

Er der mon nogen der ligger inde med billigt ventetøj, helst bukser, leggins eller kjoler. Og gerne fra H&M mama eller mamalicious.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

dpb

Rikke&Liam skriver:

Er der mon nogen der ligger inde med billigt ventetøj, helst bukser, leggins eller kjoler. Og gerne fra H&M mama eller mamalicious.

hmm, hvis det kan vente til efter weekenden vil jeg gerne lige tjekke om jeg kan finde noget af mit, og hvilken str det forskellige jeg har helt præcis har 

så kan vi jo altid finde ud af om det er noget og evt. pris

Qnuz

Anmeld

10. december 2011

Rikke, Liam & Linus

dpb skriver:

hmm, hvis det kan vente til efter weekenden vil jeg gerne lige tjekke om jeg kan finde noget af mit, og hvilken str det forskellige jeg har helt præcis har 

så kan vi jo altid finde ud af om det er noget og evt. pris

Qnuz

Ja, det må du meget gerne. Jeg er efterhånden i akut mangel

Anmeld

10. december 2011

2721

Jeg kan godt tjekke i løbet af weekenden om jeg har noget liggende endnu

Anmeld

10. december 2011

Eddy

Rikke&Liam skriver:

Jeg har to bukser fra HM, cowboy og sorte bukser, samt strømpebukser som ikke er brugt og en sort kjole.... Bukserne er dog blevet syet op i buksebene, da de var lidt for lange.. Men ved ikke om du har lange ben?

Anmeld

10. december 2011

Trine89

Hvis du normalt bruger str. 38 ville jeg råde dig til at gå op i en str 40 når det kommer jeg til bukser fra H&M 

Fordi jeg kunne ikke passe en 38 da jeg var 3 mdr henne..

Men i så fald har jeg to par bukser i str 40 fra h&m det ene er et par cowboy bukser og det andet er sår'n nogle af stof  

Anmeld

12. december 2011

HeidiØ

Rikke&Liam skriver:

Jeg har vidst nogle leggings fra H&M liggende, jeg tjekker lige senere hvis du er interesseret?

Anmeld

12. december 2011

Rikke, Liam & Linus

HeidiØ skriver:

Jeg har vidst nogle leggings fra H&M liggende, jeg tjekker lige senere hvis du er interesseret?

Ja, meget gerne. Hvis det er dem med plads til mavsen.

Anmeld

12. december 2011

Rikke, Liam & Linus

Trine89 skriver:

Hvis du normalt bruger str. 38 ville jeg råde dig til at gå op i en str 40 når det kommer jeg til bukser fra H&M 

Fordi jeg kunne ikke passe en 38 da jeg var 3 mdr henne..

Men i så fald har jeg to par bukser i str 40 fra h&m det ene er et par cowboy bukser og det andet er sår'n nogle af stof  

Billeder? Og pris :-)

Anmeld

12. december 2011

Rikke, Liam & Linus

Eddy skriver:

Jeg har to bukser fra HM, cowboy og sorte bukser, samt strømpebukser som ikke er brugt og en sort kjole.... Bukserne er dog blevet syet op i buksebene, da de var lidt for lange.. Men ved ikke om du har lange ben?

Har ikke særlig lange ben Har du evt. billeder af bukserne og kjolen. Jeg har strømpebukser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.