Første jordmoderbesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

samantha1986

Chalala85 skriver:

Ja gør det. Men håber du bliver glad for dit første besøg trods alt

Det gør jeg garanteret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

stm2812

samantha1986 skriver:

Jeg skal til første jordmoder besøg på tirsdag.

Hvordan foregår det?

På papiret står der hun vil mærke på maven og spørge indtil hvordan jeg har det. Er det bare det?

Hun tjekker urinen hver gang ligesom ved lægen, og ellers så snakker I om hvordan det går og hvordan du i det hele taget har det... Det kommer nok an på hvor langt henne du er om hun lytter efter hjertelyd.. jeg var derinde omkring uge 14 og der ville hun ikke lytte efter det, da hun ikke ville garantere hun kunne finde den, og det derved måske kunne skabe noget uro og usikkerhed ved mig. Dog var hun så sød at jeg kom ind 3 uger senere hvor vi kunne lytte til hjertet..

Er det i Grenaa du skal? Håber du får hende jeg havde så, for hun var simpelthen så sød

Anmeld

9. december 2011

samantha1986

stm2812 skriver:

Hun tjekker urinen hver gang ligesom ved lægen, og ellers så snakker I om hvordan det går og hvordan du i det hele taget har det... Det kommer nok an på hvor langt henne du er om hun lytter efter hjertelyd.. jeg var derinde omkring uge 14 og der ville hun ikke lytte efter det, da hun ikke ville garantere hun kunne finde den, og det derved måske kunne skabe noget uro og usikkerhed ved mig. Dog var hun så sød at jeg kom ind 3 uger senere hvor vi kunne lytte til hjertet..

Er det i Grenaa du skal? Håber du får hende jeg havde så, for hun var simpelthen så sød

Jeps det er i Grenå. Jeg vil være 15 uger henne når jeg skal der ind, så må se hvordan det bliver.

Håber det er en sød en, nu havde vi en rigtig god oplevelse da vi skulle ind og scannes, så ville være dejligt hvis jordmoder også var sød.

Anmeld

9. december 2011

stm2812

samantha1986 skriver:

Jeps det er i Grenå. Jeg vil være 15 uger henne når jeg skal der ind, så må se hvordan det bliver.

Håber det er en sød en, nu havde vi en rigtig god oplevelse da vi skulle ind og scannes, så ville være dejligt hvis jordmoder også var sød.

kan være hun prøver at lytte så..  Jeg fik i hvert fald bare af vide det med at hun ikke ville gøre det da jeg kun var 14 uger henne. Og er også glad for at hun ikke gjorde i tilfælde af at hun ikke lige kunne finde hjertet. Men så var det jo bare dejligt at jeg fik en ny tid til det

hende jeg havde var der om tirsdagen og torsdagen så for at det er hende du også skal have... Jeg følte i hvert fald at hun var nem at snakke med

Anmeld

9. december 2011

samantha1986

stm2812 skriver:

kan være hun prøver at lytte så..  Jeg fik i hvert fald bare af vide det med at hun ikke ville gøre det da jeg kun var 14 uger henne. Og er også glad for at hun ikke gjorde i tilfælde af at hun ikke lige kunne finde hjertet. Men så var det jo bare dejligt at jeg fik en ny tid til det

hende jeg havde var der om tirsdagen og torsdagen så for at det er hende du også skal have... Jeg følte i hvert fald at hun var nem at snakke med

Jeg skal tirsdag, så måske jeg er heldig det er hende.

Anmeld

9. december 2011

Chiip91

Til mit første jordmoderbesøg, spurgte hun ind til hvordan jeg havde det, spise vaner, rygning, motion, ovs, hun mærkede mig også på maven, og viste mig hvor min livmoder gik til/fra og fik også hørt hjertelyd (smuk oplevelse) Skal til mit andet besøg på Onsdag 

Anmeld

9. december 2011

stm2812

samantha1986 skriver:

Jeg skal tirsdag, så måske jeg er heldig det er hende.

Ja Kan satme ikke huske hvad hun hedder. Annette måske.. Ej ved det ikke. Hun har mørkt hår tror jeg haha Ellers må vi lige sammenligne kragetæer på vandrejournalen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.