SØGER Hummel overalls + div

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. december 2011

An&Jo

myr81 skriver:

ja det er de stribede og dem i demin fra efteråret. min søn er 2,5 og kan ikke passe dem, han er endda lille i det.

okay.. synes det lyder mærkeligt, men de sender jo selvfølgelig kollektionen ud over 2 omgange, så det kan være der er lidt forskel på størrelserne i det forskellige sendinger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

An&Jo

Chr-Hei skriver:

Du må meget gerne kigge i hvertfald.. Syntes de laver noget SÅ fedt tøj

det gør jeg lige..

vi er også rigtig store hummel fans herhjemme, og det er der det meste af sønnikes tøj er fra..
men det varer nok ikke længe før min dreng skal videre op i 92, og så kan jeg da tænke lidt på dig hvis det er??

Anmeld

9. december 2011

Sildefisk

Chr-Hei skriver:

Heidi-ra@live.dk

mail er sendt

Anmeld

9. december 2011

Chr-Hei

An&Jo skriver:

det gør jeg lige..

vi er også rigtig store hummel fans herhjemme, og det er der det meste af sønnikes tøj er fra..
men det varer nok ikke længe før min dreng skal videre op i 92, og så kan jeg da tænke lidt på dig hvis det er??

Også her... Har også den store på 6 hans er også hummel det meste.. Men til den lille har man jo fået en del , men ikke meget af det der kan passes mere så nu skal der handles en del tøj ind Uha det må du altså meget gerne... Lyder jo helt godt ..

Anmeld

9. december 2011

An&Jo

Chr-Hei skriver:

Også her... Har også den store på 6 hans er også hummel det meste.. Men til den lille har man jo fået en del , men ikke meget af det der kan passes mere så nu skal der handles en del tøj ind Uha det må du altså meget gerne... Lyder jo helt godt ..

ansøger dig lige som ven så, så er det lidt lettere at finde dig igen..

Anmeld

9. december 2011

Chr-Hei

myr81 skriver:

mail er sendt

Den er også set .. SUPER fint tøj... Hvad tænker du af pris for de stribede overalls og er de meget brugte

Anmeld

9. december 2011

Sildefisk

An&Jo skriver:

okay.. synes det lyder mærkeligt, men de sender jo selvfølgelig kollektionen ud over 2 omgange, så det kan være der er lidt forskel på størrelserne i det forskellige sendinger..

altså jeg føler lidt du mistror mig, det synes jeg ikke er så rart 

Jeg lyver altså ikke! De er meget små i det, min søn på 2, 5 år kan som sagt ikke passe dem, hans cowboy bukser i samme str (98) er tilgengæld for store endnu, så tror bare de er små i det, i overalls´ene.

men jeg skriver jo også bare min vurdering er at de passer str 86-92, så må ts jo vælge om hun vil slå til. 

Anmeld

9. december 2011

Chr-Hei

An&Jo skriver:

ansøger dig lige som ven så, så er det lidt lettere at finde dig igen..

Det gøre du bare

Anmeld

9. december 2011

An&Jo

myr81 skriver:

altså jeg føler lidt du mistror mig, det synes jeg ikke er så rart 

Jeg lyver altså ikke! De er meget små i det, min søn på 2, 5 år kan som sagt ikke passe dem, hans cowboy bukser i samme str (98) er tilgengæld for store endnu, så tror bare de er små i det, i overalls´ene.

men jeg skriver jo også bare min vurdering er at de passer str 86-92, så må ts jo vælge om hun vil slå til. 

nej nej mistror dig ikke..

ville bare lige høre, for der er nemlig enormt stor forskel på deres størrelser..
har foreksempel lige købt en jakke i str 92 som nok mest af alt svarer til en 98, og har faktisk aldrig oplevet at det går den vej..

Anmeld

9. december 2011

Chr-Hei

An&Jo skriver:

nej nej mistror dig ikke..

ville bare lige høre, for der er nemlig enormt stor forskel på deres størrelser..
har foreksempel lige købt en jakke i str 92 som nok mest af alt svarer til en 98, og har faktisk aldrig oplevet at det går den vej..

Jeg blander mig lige lidt Hehe ..

Jeg har hørt at Hummel altid har været små i str men i de nye kollektioner for det nye år vil de lave tøjet større i de forskellige numre så de passer mere til hvad det svarer til i andre mærker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.