SØGER Hummel overalls + div

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.626 visninger
25 svar
0 synes godt om
9. december 2011

Chr-Hei

Hej piger..

Er her ikke nogle som ligger inde med nogle Hummel overalls til drenge i str 80/86

Hvis nogle ligger inde med andet hummel til drenge i den angivende str så sig endelig til

Mangler en gave til min søn fra hans oldefar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Toshiba

Chr-Hei skriver:

Hej piger..

Er her ikke nogle som ligger inde med nogle Hummel overalls til drenge i str 80/86

Hvis nogle ligger inde med andet hummel til drenge i den angivende str så sig endelig til

Mangler en gave til min søn fra hans oldefar

jeg har et Hummel sæt str. 80

rødt og hvidt med nr. 10 på ryggen

175 kr. + porto

og en uv dragt str. 86

mint/hvid

125 kr. + porto

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. december 2011

Chr-Hei

Toshiba skriver:

jeg har et Hummel sæt str. 80

rødt og hvidt med nr. 10 på ryggen

175 kr. + porto

og en uv dragt str. 86

mint/hvid

125 kr. + porto

Årh de er super fine.. Har selv to helt nye uv dragter så det står jeg ikke og mangler og rød passer desværre slet ikke til min søn, han ser helt forkert ud i det.. Men mange tak for budet

Anmeld

9. december 2011

Sildefisk

jeg har de stribede + demin overalls str 98 MEN DA DE ER MEGET SMÅ i det, er det nærmere str 86-92?

Anmeld

9. december 2011

Chr-Hei

myr81 skriver:

jeg har de stribede + demin overalls str 98 MEN DA DE ER MEGET SMÅ i det, er det nærmere str 86-92?

Har du billede af dem?

Han er kun på vej op i en 80 nu men altid rart med lidt på lager.. Han vokser så stækt.. Min SP siger han er den længste baby hun har set.. Han er så også 73 lang og kun 6 mdr

Anmeld

9. december 2011

Sildefisk

Chr-Hei skriver:

Har du billede af dem?

Han er kun på vej op i en 80 nu men altid rart med lidt på lager.. Han vokser så stækt.. Min SP siger han er den længste baby hun har set.. Han er så også 73 lang og kun 6 mdr

ja må jeg få din mail så sender jeg billeder til dig?

Anmeld

9. december 2011

An&Jo

myr81 skriver:

må jeg spørge hvilken kollektion de er fra??

Jeg har nemlig lige købt 2 par overalls fra efterårskollektionen, og dem har jeg købt i str 86 som min søn bruger, og det varer ihvertfald et stykke tid før han ikke kan passe dem, for de er strammet helt ind i de der seler..

til TS: ser lige om jeg har jeg noget hummel i gemmerne, men tror det faktisk ikke.. tror også det kun er sommertøj det jeg har tilbage nu som han ikek kan passe mere..

Anmeld

9. december 2011

Sildefisk

An&Jo skriver:

Jeg har nemlig lige købt 2 par overalls fra efterårskollektionen, og dem har jeg købt i str 86 som min søn bruger, og det varer ihvertfald et stykke tid før han ikke kan passe dem, for de er strammet helt ind i de der seler..

til TS: ser lige om jeg har jeg noget hummel i gemmerne, men tror det faktisk ikke.. tror også det kun er sommertøj det jeg har tilbage nu som han ikek kan passe mere..

ja det er de stribede og dem i demin fra efteråret. min søn er 2,5 og kan ikke passe dem, han er endda lille i det.

Anmeld

9. december 2011

Chr-Hei

myr81 skriver:

ja må jeg få din mail så sender jeg billeder til dig?

Heidi-ra@live.dk

Anmeld

9. december 2011

Chr-Hei

An&Jo skriver:

Du må meget gerne kigge i hvertfald.. Syntes de laver noget SÅ fedt tøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.