Uge 27 - 26+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

Chalala85

lailamik skriver:

Fin bule  Og det første jeg tænker er: kun 7kg det sgu flot har selv taget 8,5kg på og er  24+4  Så det mig der bliver kæmpe!! så skide være hvad andre siger, jeg synes nemlig at  det rigtigt flot klaret 

Tusind tak Jeg skal nok indhente nogle flere kg.. men tager jeg gerne med 8,5 kg synes jeg nu heller ikke er meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Chalala85

LevisMor skriver:

Synes din mave er meget passende af hvor langt du er henne nu  men flot er den ,

Mange tak Er også stolt af den

Anmeld

9. december 2011

Chalala85

Mira0911 skriver:

Sikke en smuk mave... 

Tak søde

Anmeld

9. december 2011

Nessie

Rigtig flot mave

Den sidder så fint, og 7 kg, er da rigtig flot

Anmeld

9. december 2011

Chalala85

Nessie skriver:

Rigtig flot mave

Den sidder så fint, og 7 kg, er da rigtig flot

Tusind tak Ja den har placeret sig meget godt... hehe

Anmeld

9. december 2011

Sofiedk

Chalala85 skriver:

Så er der friske billeder fra igår Han er så aktiv derinde, super dejligt.

Har taget knapt 7 kg på pt og de sidder lige på maven Kan stadig passe mine egne bukser, men synes nu det er rart at have graviditetsbukser på Får stadig at vide at jeg er MEGET stor og jeg må blive KÆMPE når jeg først har termin 11/3-12 Skide irriterende faktisk.. men prøver at slå det hen og sige ja og hvad så, så længe han har det godt. Det er 7 kg, COME ON!

Vi skal til JM tirsdag, er så spændt på hvad hun skønner ham til

Nåh i må hellere få billeder hehe

Hold da helt op hvor går tiden stærkt synes lige du har været til Md-scanning og nu pludselig går du snart ind i 3. Trimester og Sara har fået sin lille guldklump. Hvor bliver tiden dog af

Du bliver smukkere og smukkere hver gang og væn dig hellere til de kommentarer, alle skal gerne have en mening og størrelsen på maven og hvad køn de tror det er

Anmeld

9. december 2011

mortilfreja

Du er meget smuk gravid

Anmeld

10. december 2011

Chalala85

Vores Mini skriver:

Hold da helt op hvor går tiden stærkt synes lige du har været til Md-scanning og nu pludselig går du snart ind i 3. Trimester og Sara har fået sin lille guldklump. Hvor bliver tiden dog af

Du bliver smukkere og smukkere hver gang og væn dig hellere til de kommentarer, alle skal gerne have en mening og størrelsen på maven og hvad køn de tror det er

Tusind tak, ja tiden går bare så stærkt.  hehe misunder hende også lidt men jeg glæder mig rigtig meget til om små 3 måneder. Så er det min tur weeee...

Og du har ret, jeg kan lige så godt vænde mig til det hehe

Anmeld

10. december 2011

Chalala85

mortilfreja skriver:

Du er meget smuk gravid

Åh tak smukke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.