Uge 27 - 26+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.314 visninger
28 svar
0 synes godt om
9. december 2011

Chalala85

Så er der friske billeder fra igår Han er så aktiv derinde, super dejligt.

Har taget knapt 7 kg på pt og de sidder lige på maven Kan stadig passe mine egne bukser, men synes nu det er rart at have graviditetsbukser på Får stadig at vide at jeg er MEGET stor og jeg må blive KÆMPE når jeg først har termin 11/3-12 Skide irriterende faktisk.. men prøver at slå det hen og sige ja og hvad så, så længe han har det godt. Det er 7 kg, COME ON!

Vi skal til JM tirsdag, er så spændt på hvad hun skønner ham til

Nåh i må hellere få billeder hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Giraffen

Chalala85 skriver:

Har taget knapt 7 kg på pt og de sidder lige på maven Kan stadig passe mine egne bukser, men synes nu det er rart at have graviditetsbukser på Får stadig at vide at jeg er MEGET stor og jeg må blive KÆMPE når jeg først har termin 11/3-12 Skide irriterende faktisk.. men prøver at slå det hen og sige ja og hvad så, så længe han har det godt. Det er 7 kg, COME ON!

bare tænk på at du er 14 dage foran mig og jeg har taget 8 kg på og jeg er altså kun 160 cm så de sidder også godt på maven :p vi kan blive megastore sammen og flot babyhule 

Anmeld

9. december 2011

Chalala85

Giraffen skriver:

bare tænk på at du er 14 dage foran mig og jeg har taget 8 kg på og jeg er altså kun 160 cm så de sidder også godt på maven :p vi kan blive megastore sammen og flot babyhule 

hihi tak søde Så går jeg ind for vi bliver mega store sammen og føder mega dejlige unger

Anmeld

9. december 2011

Rødhætte

Chalala85 skriver:

Sikke en smuk rund mave! 7 kg kun på maven.. Det er da flot!

Anmeld

9. december 2011

Chalala85

Rødhætte skriver:

Sikke en smuk rund mave! 7 kg kun på maven.. Det er da flot!

Tak smukke Jeg synes også det er okay indtil videre. Nok også derfor mavsen ser større ud end normalt, når nu det kun sætter sig lige der.

Anmeld

9. december 2011

Giraffen

Chalala85 skriver:

hihi tak søde Så går jeg ind for vi bliver mega store sammen og føder mega dejlige unger

jaaa dejlige og tykke unger elsker tykke babyer det er bare det dejligste i hele verden

Anmeld

9. december 2011

_-Kathrine-_

Så smuk glæder mig til at se indholdet

Anmeld

9. december 2011

Benjamins'mor

Rigtigt flot babyhule!

Anmeld

9. december 2011

Chalala85

Giraffen skriver:

jaaa dejlige og tykke unger elsker tykke babyer det er bare det dejligste i hele verden

Ja men rigtig elastik arme hihi så ved man også de kan klare lidt modgang hvis det uheld skulle komme

Anmeld

9. december 2011

Chalala85

_-Kathrine-_ skriver:

Så smuk glæder mig til at se indholdet

Tak søde... uh glæder mig også helt vildt.. små 12 uger tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.