HELT ny hummel flyverdragt + hue sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
21. december 2011

Isabella_mor

Chr-Hei skriver:

Jamen så er vi helt enige prismæssig.. Lige den pris jeg vil sælge for Men hvad med huen har i mulighed for at prøve en et sted eller skal jeg måle? Ved slet ikke om der er et sted man kan læse om størrelserne..

vi kan prøve at se om de har den i f.eks. bahne.. og se om den passer.. ellers kan jeg jo bare sælge den videre hvis ikke han kan passe den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Isabella_mor

AnneBJ skriver:

Det er cm i omkreds... altså på hovedet

nårrrrrrrrrrrrh... jamen så kan han sgu godt passe den

Anmeld

21. december 2011

AnneBJ

isabellamor skriver:

nårrrrrrrrrrrrh... jamen så kan han sgu godt passe den

Anmeld

21. december 2011

Isabella_mor

isabellamor skriver:

vi kan prøve at se om de har den i f.eks. bahne.. og se om den passer.. ellers kan jeg jo bare sælge den videre hvis ikke han kan passe den.

fik lige info om at stø'rrelsen betyder omkreds på hovedet, så den skulle han sagtens kunne passe

Anmeld

21. december 2011

Chr-Hei

AnneBJ skriver:

Det er cm i omkreds... altså på hovedet

Årh tak for hjælpen.. Syntes også den er stor

Anmeld

21. december 2011

Chr-Hei

isabellamor skriver:

fik lige info om at stø'rrelsen betyder omkreds på hovedet, så den skulle han sagtens kunne passe

Ja kunne se der var en der vidste lidt om det. Syntes også de var store i str af det skulle være tøj str.. Heh . Men Det jo bare SUPER... Så venter vi og ser om lillemanden får en i julegave ellers kan du i hvertfald købe det her..

Anmeld

21. december 2011

Isabella_mor

Chr-Hei skriver:

Ja kunne se der var en der vidste lidt om det. Syntes også de var store i str af det skulle være tøj str.. Heh . Men Det jo bare SUPER... Så venter vi og ser om lillemanden får en i julegave ellers kan du i hvertfald købe det her..

jaa jeg tror nu ikke han får en i julegave  

Anmeld

21. december 2011

Chr-Hei

isabellamor skriver:

jaa jeg tror nu ikke han får en i julegave  

Jamen du siger bare til...

Anmeld

21. december 2011

Isabella_mor

Chr-Hei skriver:

Jamen du siger bare til...

hej igen. vi tog lige i bahne for at kigge hvad de havde og det viste sig at 80 var for lille. vi skal helt op i en 86... så jeg springer fra igen.. det var ellers ærgeligt.. syntes jo den er så fin.. men jeg VED du får den solgt  

Anmeld

21. december 2011

Chr-Hei

isabellamor skriver:

hej igen. vi tog lige i bahne for at kigge hvad de havde og det viste sig at 80 var for lille. vi skal helt op i en 86... så jeg springer fra igen.. det var ellers ærgeligt.. syntes jo den er så fin.. men jeg VED du får den solgt  

Heej..

Ok det er bare helt iorden, heldigt i lige fik det tjekket inden i fik den købt så, ville da være mega ærgeligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.