HELT ny hummel flyverdragt + hue sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
21. december 2011

Chr-Hei

isabellamor skriver:

super, jeg skal lige måle bassen, jeg skal hente ham i vuggestuen nu her, så det bliver lige senere da jeg skal handle osv før jeg er hjemme igen.. 

Det da bare heeelt iorden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Chr-Hei

Toshiba skriver:

de plejer være store..

Liva bruger normalt 80-86 i Hummel tøj

men Hummel flyverdragt kun str. 74

Hvor imod hendes Hummel jakke er str. 92

Men flyverdragterne syntes jeg er meget store

Den virker faktisk også ret stor.. min dreng bruger 74-80 nu og den er aaaalt for stor.. Så tror desværre det vil passe med han kommer til at passe den når vejret bliver bedre:/

Anmeld

21. december 2011

Toshiba

Chr-Hei skriver:

Den virker faktisk også ret stor.. min dreng bruger 74-80 nu og den er aaaalt for stor.. Så tror desværre det vil passe med han kommer til at passe den når vejret bliver bedre:/

ja lige i flyverdragter laver Hummel MEGET stort

Anmeld

21. december 2011

Isabella_mor

Chr-Hei skriver:

Det da bare heeelt iorden

jeg tror den er rigtig fin i størrelse og det hele... jeg vil rigtig gerne købe den... det eneste jeg gerne vil spørge om nu er om du evt vil reservere den til mig til efter jul, fordi vi har nemlig skrevet en flyverdragt på hans ønskeseddel så for at vi ikke står og pludselig har to, så vil jeg gerne have den reserveret til efter jul.. hvis det kan lade sig gøre..

Anmeld

21. december 2011

Chr-Hei

isabellamor skriver:

jeg tror den er rigtig fin i størrelse og det hele... jeg vil rigtig gerne købe den... det eneste jeg gerne vil spørge om nu er om du evt vil reservere den til mig til efter jul, fordi vi har nemlig skrevet en flyverdragt på hans ønskeseddel så for at vi ikke står og pludselig har to, så vil jeg gerne have den reserveret til efter jul.. hvis det kan lade sig gøre..

Ej det kan jeg bestemt godt forstå vil da være super ærgeligt stå med to lige pludselig så det kan vi nemt sige jeg gøre... Så kan du jo bare melde tilbage en af dagene efter jul når der lige er tid...

Anmeld

21. december 2011

Isabella_mor

Chr-Hei skriver:

Ej det kan jeg bestemt godt forstå vil da være super ærgeligt stå med to lige pludselig så det kan vi nemt sige jeg gøre... Så kan du jo bare melde tilbage en af dagene efter jul når der lige er tid...

skal vi evt aftale en pris nu eller skal vi vente???

og lige en ting til.. der stod at huen var str 50-56 eller hvad? for så er den da mega lille...

Anmeld

21. december 2011

Chr-Hei

isabellamor skriver:

og lige en ting til.. der stod at huen var str 50-56 eller hvad? for så er den da mega lille...

Det er str 50-52 men det svarer ikke til det samme som i tøj... Lige nu bruger min søn en hue i de str og den er ALLLT for stor.. Ved ikke hvordan de har lavet str på deres huer men kan da måle den? Den er bare meget stræk min søn vil kunn passe hans til næste år tror faktisk næsten knægten på 6 kan bruge dem

MEn hvad havde du tænkt dig af pris.. Rart nok vide egentlig når jeg skal holde den tilbage

Anmeld

21. december 2011

Isabella_mor

Chr-Hei skriver:

Det er str 50-52 men det svarer ikke til det samme som i tøj... Lige nu bruger min søn en hue i de str og den er ALLLT for stor.. Ved ikke hvordan de har lavet str på deres huer men kan da måle den? Den er bare meget stræk min søn vil kunn passe hans til næste år tror faktisk næsten knægten på 6 kan bruge dem

MEn hvad havde du tænkt dig af pris.. Rart nok vide egentlig når jeg skal holde den tilbage

jamen jeg tænkte ca 800 eller sådan noget.. 

Anmeld

21. december 2011

Chr-Hei

isabellamor skriver:

jamen jeg tænkte ca 800 eller sådan noget.. 

Jamen så er vi helt enige prismæssig.. Lige den pris jeg vil sælge for Men hvad med huen har i mulighed for at prøve en et sted eller skal jeg måle? Ved slet ikke om der er et sted man kan læse om størrelserne..

Anmeld

21. december 2011

AnneBJ

isabellamor skriver:

Det er cm i omkreds... altså på hovedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.