Ægløsningstest spørgsmål!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. december 2011

Anonym trådstarter

Hej tøser. Jeg skal bare lige ha klargjort en ting. Når man får en positiv æl-test er det så LIGE der man rigtig skal hygge, eller hvordan?

De skriver jo at fra man står med en positiv æl-test kan der gå 24-36 timer før man har ægløsning, det vil jo så sige at jeg kan æg løsning fra nu og til engang i morgen. Mit spørgsmål er så, hvor længe er æggene i "live" altså hvor længe har vi til at hygge, vi gjorde det i mandags, og så igen igår, og vil også gøre det i dag. men er det for sent i dag, når testen var postiv igår ca kl 19.30  i dag var testen negativ!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Bak

Anonym skriver:

Hej tøser. Jeg skal bare lige ha klargjort en ting. Når man får en positiv æl-test er det så LIGE der man rigtig skal hygge, eller hvordan?

De skriver jo at fra man står med en positiv æl-test kan der gå 24-36 timer før man har ægløsning, det vil jo så sige at jeg kan æg løsning fra nu og til engang i morgen. Mit spørgsmål er så, hvor længe er æggene i "live" altså hvor længe har vi til at hygge, vi gjorde det i mandags, og så igen igår, og vil også gøre det i dag. men er det for sent i dag, når testen var postiv igår ca kl 19.30  i dag var testen negativ!

Jeg tror ikke, det er for sent. Mener at ægget er i æggelederne ca. 2 døgn efter ægløsning - så hyg I bare løs

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

anbo skriver:

Jeg tror ikke, det er for sent. Mener at ægget er i æggelederne ca. 2 døgn efter ægløsning - så hyg I bare løs

Jubii, så håber jeg at kæresten dur til noget i aften  Igår gik det bare ikke, men kan nu også godt forstå at det må være lidt mærkeligt t vide at det er NU det gælder! Så der skete ikke det store igår desværre 

Anmeld

8. december 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Når æget har løsnet sig er det levedygtig i 24 timer.

Det mest optimale er at have sex den dag testen bliver positiv,og de næste 3 dage.

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

mea skriver:

Når æget har løsnet sig er det levedygtig i 24 timer.

Det mest optimale er at have sex den dag testen bliver positiv,og de næste 3 dage.

tak for svar, Så hvis jeg havde en positiv test igår, så burde ægget løsrive sig nu her idag, eller? og så er det levedygtigt indtil i morgen ca? Skal bare lige forstå det helt rigtigt  Vi må på den igen i aftne og så må vi satse på at det lykkedes bedre i dag end igår  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.