Er den her ÆL-test positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. december 2011

Bak

Hjælp piger! Er den her ÆL-test positiv? Jeg synes stregen ser ligeså intens ud i farven som kontrolstregen, men den er ikke ligeså bred... Hvad tror I?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Polarpigen

anbo skriver:

Hjælp piger! Er den her ÆL-test positiv? Jeg synes stregen ser ligeså intens ud i farven som kontrolstregen, men den er ikke ligeså bred... Hvad tror I?

Jeg synes det er lidt svært når man ikke har nogen fra de andre dage at sammenligne med. Men sådan lige umiddelbart  ville jeg mene at den er positiv! 

Anmeld

8. december 2011

Bak

Polarpigen skriver:

Jeg synes det er lidt svært når man ikke har nogen fra de andre dage at sammenligne med. Men sådan lige umiddelbart  ville jeg mene at den er positiv! 

Tak for dit svar. Du  har ret, men jeg fik ikke lige taget billeder de andre dage. I morges var den ikke helt så tydelig som nu, i går var den meget mindre tydelig, så den er helt klart på vej mod positiv Prøver igen i morgen for at se forskellen Sidste måned så den ud som overfor den dag, den var positiv - den aftog hurtigt.

Håber den er positiv, og at den er der næste gang

Anmeld

8. december 2011

Emily2012<3

anbo skriver:

Jeg synes nu den ser okay positiv ud.. De skal være lige stærke jo..

Anmeld

8. december 2011

Bak

BJNGJ. skriver:

Jeg synes nu den ser okay positiv ud.. De skal være lige stærke jo..

Jeg tror også bare vi hygger løs - bare for en sikkerheds skyld

Anmeld

8. december 2011

K&N

God hygger  og Held og lykke  

den ser meget positiv ud 

Anmeld

8. december 2011

Polarpigen

anbo skriver:

Tak for dit svar. Du  har ret, men jeg fik ikke lige taget billeder de andre dage. I morges var den ikke helt så tydelig som nu, i går var den meget mindre tydelig, så den er helt klart på vej mod positiv Prøver igen i morgen for at se forskellen Sidste måned så den ud som overfor den dag, den var positiv - den aftog hurtigt.

Håber den er positiv, og at den er der næste gang

Du kan da i hvert fald være sikker på at der er noget på vej!  Så det må være omkring nu eller i morgen tidligt den er der! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.