Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. december 2011

Anonym trådstarter

Havde testdag igår, hvor testen var negativ. Har stadig infen mens og har ellers haft menslignene smerter hver aften i snart en uge. Jeg har udover det haft rigtig ondt i lænden igår.. Jeg ved ikke hvornår jeg skal teste igen? Er bare træt af mens ikke bare kan komme, så man er sikker på der ikke er noget  vil så nødigt sætte næsen op efter noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Anonym trådstarter

Ingen??

Anmeld

8. december 2011

Becca

Anonym skriver:

Havde testdag igår, hvor testen var negativ. Har stadig infen mens og har ellers haft menslignene smerter hver aften i snart en uge. Jeg har udover det haft rigtig ondt i lænden igår.. Jeg ved ikke hvornår jeg skal teste igen? Er bare træt af mens ikke bare kan komme, så man er sikker på der ikke er noget  vil så nødigt sætte næsen op efter noget

det lyder lidt som mig nogen gang .. det kan enten være stress der holder den tilbage ved at du tænker på om den kommer eller eij .. ellers tage en test igen efter 3-4 dag !

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

Becca skriver:

det lyder lidt som mig nogen gang .. det kan enten være stress der holder den tilbage ved at du tænker på om den kommer eller eij .. ellers tage en test igen efter 3-4 dag !

Prøver at tage en på mandag så, hvis mens ikke kommer  er 'glad' for jeg ikke er den eneste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.