- og en vuggestueplads!! 
Forleden dag ringede pladsanvisningsMette og startede med at undskylde at jeg ikke havde vore ønske opfyldt (vi havde ønsket en specifik dagplejemor) og at vi desuden skulle så langt væk. Jeg sagde at vi havde forståelse osv., men hun ville altså bare ringe fordi hun havde en ledig plads i drømmevuggeren...
Og den ville hun gerne tilbyde Felix som et plaster på såret!
Vi har endnu ikke haft opstartsmøde med DP moren så jeg skyndte mig at sige ja tak!! (Det havde jeg gjort trods opstartsmøde altså...)
Som jeg var inde på i den anden tråd har jeg virkelig intet imod dp-mødre og jeg kan se VILDT mange fordele ved, at en 9 mdr. baby kommer i dp frem for vs. Men for mit studie, den daglige transport, børnehave på sigt og alt mulig andet kan jeg se fordele ved vs selvom man KUN er 9 mdr. (jo jo, jeg skriver selvfølgelig en update når jeg har afleveret min lillebitte baby blandt alle de STORE vuggger-børn, helt uden at hyle, og derfor er nødt til at gøre det lidt når jeg kommer alene hjem....)
Nåh ja, og så den tand der! Den poppede lige frem i fredags, men det er stadig kun en lillebitte spids! Altså hvor lang tid bruger de på at komme op, og har I erfaring med sådan noget "gumme-bedøvelse"?
Anmeld