Aaarghhh, den dyne altså...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2008

Loggidut

smid spørgsmålet ind under gode råd...så kan vi sgu få den fyldt op...nu hvor jeg har bedt om at få den op at køre...lol

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2008

Sille

ja sådan er det også her.. syns dog det er lidt bedre efter vi har skiftet til juniordyne..
Men jeg giver freja body og strømpebukser på inden under natdragten så blir hun ikke kold..
Men vi har også en sovepose fra stokke som er en dyne man tager på agtig..
Men vi bruger den ikke da den ikke virker speciel behagelig for freja.. men man kan jo få andre modeller som i øvrigt også er billigere...

-sille

Anmeld

4. marts 2008

ka li ja

ellers kunne man jo gøre som her. klæd dit barn på efter det. jeg giver ikke arthur hans dyne på i løbet af natten medmindre han vågner og græder.
han har dragt og strømper på.
hvad sover rasmus i?? han er sgu da ellers godt polstret ;o)

Anmeld

4. marts 2008

ivfmarie

Vi bruger juniordyne, som vi vender på den "forkerte" led. Så stopper jeg hjørnerne godt ned under madressen - så render hverken dyne eller Malte nogen steder! I fodenden ligger jeg så en lille dyne, fordi han jo stadig kan ligge og løfte benene så det trækker ind under den store dyne.
Det fungerer fint her, det er faktisk et plus at han bliver "klemt" lidt fast, så sover han mere roligt - han blev jo også svøbt da han var bette, så han har nok brug for nærheden?

Marie - dynewrapper

Anmeld

4. marts 2008

Rasmine

ka li ja skriver:

ellers kunne man jo gøre som her. klæd dit barn på efter det. jeg giver ikke arthur hans dyne på i løbet af natten medmindre han vågner og græder.

LOL. Ja, han er mega godt polstret.
Han sover i body, natdragt og strømper, når ikke han piller dem af.
(Den lille knold har lavet sin egen første vits. Han griner og kigger spørgende på os, hver gang han piller strømperne af. Mille bliver tosset på ham, og siger han skal få de strømper på. Hvor mon hun har det fra?? :$)

Anmeld

4. marts 2008

Monica

Vi putter dynen rigtig godt ind under ham i hver side, altså sådan stoppe stoppe ind under. (Sgutte nemt lige at forklare) Så ligger han lige som lidt svøbt som i voksien...

Monica

Anmeld

4. marts 2008

ka li ja

Mebach skriver:

ka li ja skriver:

LOL. Ja, han er mega godt polstret.
Han sover i body, natdragt og strømper, når ikke han piller dem af.
(Den lille knold har lavet sin egen første vits. Han griner og kigger spørgende på os, hver gang han piller strømperne af. Mille bliver tosset på ham, og siger han skal få de strømper på. Hvor mon hun har det fra?? :$)

ja det er altså ikke helt til at finde ud af hvor de har det bestemte fra... det må være børnehaven lol
fryser han selv omhan har alle de 3 ting på? eller er det dig der tror han fryser?? vågner han fordi han fryser??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.