Aaarghhh, den dyne altså...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.172 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. marts 2008

Rasmine

Rasmus sparker konstant dynen af.
Han ligger på ryggen, og sparker opad med benene, og så ligger dynen nærmest nede i fodenden.
Med det resultat at han bliver iskold.
Og når/hvis jeg så vågner om natten, må jeg jo lige ind og kigge...
I nat var jeg derinde 3 gange, hver gang lå han uden dyne.

Hvad gør I andre?
Sparker Jeres børn også dynen af?

Har set man kan købe sådan nogen clips.
Ellers må alternativet jo være en slags sovepose.

Mette - med koldt, snottet barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2008

Tikki

jep - min datter gør præcis det samme og jeg aner ikke hvad man kan gøre (?).......måske den der slags sovepose? Jeg har skiftet til juniordyne for længe siden, men det er det samme selvom det er en større dyne.
Tænkte lidt jeg måske skulle sy en ekstra slags lomme på selve sengetøjet, med nogle stropper over skuldrene, som hun så blev puttet i og så fik dynen over sig, så den på en eller anden måde sad fast på hende lidt lige som en sovepose......men har ikke helt udtænkt den idé endnu :P

Håber en eller anden har en god idé ;)
/Jeanette

Anmeld

4. marts 2008

Astrid P

Hej Bacon
Min storesøster bor i Holland, og der anbefales det at man ikke begynder at bruge dyne før barnet er 1½ år. Så alle hendes 3 unger har sovet i soveposer, og hun kunne ikke forestille sig andet! Jeg har ikke selv erfaringer med dem, men har da lige fundet et bette link til dig:

http://www.boernibalance.dk/shop/soveposer-tilbud- 17c1.html

KH Astrid

PS: Nu vi snakkede om lækre aldrende mænd, så kom jeg da lige i tanker om en vi glemte... STING! Han er satme da en snitte, og så dyrker han tantrisk yoga som gør at han er i stand til at dyrke sex i 8 (OTTE!) timer i træk!!!!!!!!!!!!

Anmeld

4. marts 2008

Loggidut

jeps tif gør det samme...i en rasende fart...men jeg er ikke så bekymret, for hun er jo slet ikke snottet.

jeg gætter på det er en juniordyne han har på....hvad med at ligge den dobbelt og ligge ham på den ene halvdel, og give ham den anden halvdel på....
jeg ved nogen har syet velcro på dynebetrækkene for at holde dynen på på plads.....ja det er skide træls...men har ikke andre ideer til det end dem her oven over.

knus fra sloggi...som bestemt ikke kaster dynen af sig...lol...hun bliver helst under den8D

Anmeld

4. marts 2008

Loggidut

PS: Nu vi snakkede om lækre aldrende mænd, så kom jeg da lige i tanker om en vi glemte... STING! Han er satme da en snitte, og så dyrker han tantrisk yoga som gør at han er i stand til at dyrke sex i 8 (OTTE!) timer i træk!!!!!!!!!!!!

ja ja bette astrid....8 timer i træk...så har han sgu aldrig mødt sådan en som mig....for jeg skal have ro efter max en time do....lol....ja der skal sgu også være tid til at røre i sovsen...ik8D...og godmorgen

Anmeld

4. marts 2008

Rasmine

PS: Nu vi snakkede om lækre aldrende mænd, så kom jeg da lige i tanker om en vi glemte... STING! Han er satme da en snitte, og så dyrker han tantrisk yoga som gør at han er i stand til at dyrke sex i 8 (OTTE!) timer i træk!!!!!!!!!!!![/citat] Tak for linket, vil jeg lige tjekke ud. Har set sådan nogen clips, som clipses på dynen, og over på tremmerne, på den måde kan de ikke sparke dynen af, og heller ikke få den over hovedet.. (Hmm.. medmindre de karter rundt i sengen...hmmm...) Mht. ham Sting, tjoe... Han har også karisma, men de der 8 (OTTE????) timer. G-LEM DET! :'( Kunne ikke lige overskue at have sex i OTTE timer, hvad så med al vasketøjet, madlavning, oprydning, osv.? ;) Mette - som har lidt svært ved at abstrahere fra cornflakes-gerningerne for tiden, måske pga. over-træthed??

Anmeld

4. marts 2008

Anna-Rosa

soveposen fra GAIA & KO skulle også være fantastisk, da den er uden arme og i et let quiltet materiale, så den ikke bliver for varm at sove med...:)

Anmeld

4. marts 2008

Rasmine

Men PS, hvis man datede Sting, havde man nok også én til at ordne alle husmodertingene.
men come on, OTTE timer.
Stakkels Trudi.

Anmeld

4. marts 2008

Rasmine

HOV.
Den ser rigtig god ud den sovepose.
Havde kun set nogen uden ærmer, men det er smart denne her er med ærmer.
Må jeg vist lige vende med husbonden.
(Er sat under administration. :$)

Tak for det link, A!

Anmeld

4. marts 2008

Susan1978

vi har samme problem og Emil sover nu i soveposen som ea også sov i..

http://babysam.dk/default.aspx?load=main&Data=Prod uctInfo&key=22000004

Susan og en meget syg emil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.