Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TrineMine86 skriver: Ja så har jeg lang om længe fået taget mig sammen til at komme til frisøren og få ordnet hår det var meget tiltrængt ovenpå graviditet og fødsel.. syntes jeg lignede noget jeg ved ikke hvad... planen var egentlig at jeg ville farves mørkhåret, da jeg er træt at hele tiden at skulle gå og farve bund, da jeg har været farvet lyshåret i maaange år... men modet svigtede.. så jeg fik bare mørke striber samt lyse striber i.. her kommer et før og efter billede..
Ja så har jeg lang om længe fået taget mig sammen til at komme til frisøren og få ordnet hår
det var meget tiltrængt ovenpå graviditet og fødsel.. syntes jeg lignede noget jeg ved ikke hvad...
planen var egentlig at jeg ville farves mørkhåret, da jeg er træt at hele tiden at skulle gå og farve bund, da jeg har været farvet lyshåret i maaange år...
men modet svigtede.. så jeg fik bare mørke striber samt lyse striber i..
her kommer et før og efter billede..
yummy-mummy
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ditte_Marie skriver: yummy-mummy
haha tak skal du have
for at jeres lille skønne prinsesse snart melder sin ankomst, kan se det er ved at være tæt på nu
TrineMine86 skriver: haha tak skal du have for at jeres lille skønne prinsesse snart melder sin ankomst, kan se det er ved at være tæt på nu
Tak
Ja der er forhåbentlig ikke længe til nu
Ditte_Marie skriver: Tak Ja der er forhåbentlig ikke længe til nu
sender i hevrt fald en bunke ve-støv afsted mog dig
kommer der nyt mavebillede fra dig idag så??
tak alle sammen, er også super glad for det..
Det ser hammer godt ud, og passer rigtig godt til dig
Ayasmor skriver: Det ser hammer godt ud, og passer rigtig godt til dig
1000 tak
TrineMine86 skriver: sender i hevrt fald en bunke ve-støv afsted mog dig kommer der nyt mavebillede fra dig idag så??
Jo tak ja, det burde der - men er ikke så god til at få taget dem mere, så det må blive i morgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128