Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ej hvor er det blevet godt!!!
Tillykke med dit nye hår (eller hvad man nu siger hehe)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det bare smukt..!!! Jeg går selv her hjemme med total kikset hår og ingen lyst til at sætte det, for det er grimt i forvejen Måske jeg skulle overveje at få gjort noget ved det...
Det er bare super flot til dig.
Når jeg er færdig med at amme så skal der også gøres noget ved håret for iih hvor er det bare kedeligt lige nu
Mizz-sommer skriver: hvor er du sød.... håber det virker... skal lave en masse i weekenden og håber så det også hjælper lidt til
hvor er du sød....
håber det virker...
skal lave en masse i weekenden og håber så det også hjælper lidt til
uhh det håber jeg også
måske du lige kunne tage at føde på søndag (der bliver jeg 25) det kunne være lidt sjovt
Miss Juul skriver: Ej hvor er det blevet godt!!! Tillykke med dit nye hår (eller hvad man nu siger hehe)
mange tak
det kan man vidst godt sige.. tror jeg hehe
Bshizzle skriver: Hvor er det bare smukt..!!! Jeg går selv her hjemme med total kikset hår og ingen lyst til at sætte det, for det er grimt i forvejen Måske jeg skulle overveje at få gjort noget ved det...
det var lige præcis sådan jeg havde det.. satte det bare op i en hestehale hver dag, for kunne ikke gøre andet ved det
ja da få det gjort, det er så dejligt når man har været afsted og så kan man da også se lidt lækker ud her i julen
SaNiNa skriver: Det er bare super flot til dig. Når jeg er færdig med at amme så skal der også gøres noget ved håret for iih hvor er det bare kedeligt lige nu
tak
ja man føler sig bare slet ikke som sig selv.. nu ammer jeg jo desværre ikke mere, så jeg kunne jo allerede få det gjort..
TrineMine86 skriver: tak ja man føler sig bare slet ikke som sig selv.. nu ammer jeg jo desværre ikke mere, så jeg kunne jo allerede få det gjort..
Ved ikke om jeg ikke føler mig som mig selv tror bare jeg trænger til lidt forandring
Benjamins'mor skriver: Hvor fedt! Det klær dig helt vildt!
Hvor fedt! Det klær dig helt vildt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128