Frygter den kommende tid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.055 visninger
21 svar
0 synes godt om
8. december 2011

Janni.

Ihh hvor jeg frygter den kommende tid, langsomt trapper vi ud af de flasker Silas får. 2 stk tilbage - morgen/aften.

Morgen flasken bliver ikke et problem da han max spiser 50-100 ml af den. (det er mest hyggen for farmand) 

Men gruer for den aftenflaske, da han faktisk falder i søvn til den.  Har lige haft sidste besøg af SP, hvor vi snakkede om blandt de flasker.

Vi har heller ikke så travlt med de flasker endnu, men vi kan jo lige så godt tage "tyren ved hornene" ikke?  

Pt er vi vågen næsten 1 gang i timen om natten  pga tænder, tonsvis af snot samt at han ruller på maven og vågner ved dette.  Så kan det blive meget værre? Ha ha 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

CA

Pyyyyha! Det lyder træls med søvnen. Vi sover også helt elendigt her lige for tiden pga. ørene, og af den grund kunne jeg ikke drømme om at tage natflasken fra ham nu. Orker I det midt i alt det andet? 

Anmeld

9. december 2011

Janni.

Carina87 skriver:

Pyyyyha! Det lyder træls med søvnen. Vi sover også helt elendigt her lige for tiden pga. ørene, og af den grund kunne jeg ikke drømme om at tage natflasken fra ham nu. Orker I det midt i alt det andet? 

Nej vi er blevet enige om at vi venter til han er mere på højkant. Sidste nat har han kun været vågen 1 gang for at få sutten. Og snotteriet er knap så slemt idag, så  for at det er tegn på fremgang. 

Og forrige nat var vi "kun" vågen 5 gange, så det går fremad. 

Træls i døjer med ørerne, håber i også snart får jeres nattesøvn igen.

Anmeld

9. december 2011

Maja88

var der nogen speciel grund til i skulle af med de flasker...

vi kører stadig med alt mellem 2-4 flasker om dagen

Anmeld

9. december 2011

AnneBJ

Janni. skriver:

Nej vi er blevet enige om at vi venter til han er mere på højkant. Sidste nat har han kun været vågen 1 gang for at få sutten. Og snotteriet er knap så slemt idag, så  for at det er tegn på fremgang. 

Og forrige nat var vi "kun" vågen 5 gange, så det går fremad. 

Træls i døjer med ørerne, håber i også snart får jeres nattesøvn igen.

God beslutning!  Felix får altså også stadigvæk en flaske ved 6-7 tiden når han vågner - han kan slet ikke koncentrere sig om morgenmad (grød fx) så flaske i sengen it is... og det er RÅhyggeligt!!

Så får han en igen kl. 18.30 ca, lige inden han skal sove og det er vist mest bare hygge, men de dage han ikke har spist så meget er jeg glad for at han får den

Fedt at I kun har været oppe én gang - var det ikke helt mærkeligt? 

Anmeld

9. december 2011

PeruBaby

Vi vil også lige høre ang. hvorfor din SP synes at Silas skal helt af med flaskerne??

Anmeld

9. december 2011

Janni.

PeruBaby skriver:

Vi vil også lige høre ang. hvorfor din SP synes at Silas skal helt af med flaskerne??

Hun mener han er ved at være for gammel til at få flaske, og kun skal have alm mad. 

Men synes nu ikke vi har så travlt med den sidste flaske som han får inden nat. 

Anmeld

9. december 2011

Janni.

AnneBJ skriver:

God beslutning!  Felix får altså også stadigvæk en flaske ved 6-7 tiden når han vågner - han kan slet ikke koncentrere sig om morgenmad (grød fx) så flaske i sengen it is... og det er RÅhyggeligt!!

Så får han en igen kl. 18.30 ca, lige inden han skal sove og det er vist mest bare hygge, men de dage han ikke har spist så meget er jeg glad for at han får den

Fedt at I kun har været oppe én gang - var det ikke helt mærkeligt? 

Kan heller ikke forstå at vi skulle haste sådan med at fjerne flaskerne  Kunne forstå hvis han var omkring 1 år måske? Men nej vores SP synes han er ved at være for gammel til flaske.. Godt vi ikke ser hende mere 

Silas nyder helt klart den flaske han får til nat  

Både min kæreste og jeg har været helt "forsovet" idag. Og silas har næsten ikke sovet formiddags og eftermiddags lur  Vild underlig dag 

Anmeld

9. december 2011

Janni.

Maja88 skriver:

var der nogen speciel grund til i skulle af med de flasker...

vi kører stadig med alt mellem 2-4 flasker om dagen

Vores SP mener han er for gammel til at få flaske nu  Vi har nu ikke så travlt og lader ham beholde den sidste flaske endnu dog. 

Anmeld

10. december 2011

Marco2

Kan virkelig heller ikke se hvorfor den flaske skal væk. Hvis ikke i må gi flaske hvordan skal i dog så komme op på ml. 500-750 ml mælkeprodukt om dagen? Her er hun slet ikke så god til kop at jeg kan få så meget i hende uden flaske. Og min SP har sagt at jeg skal fortsætte til 1 år...

Smilla er snart 11 mdr og hun får 2 om dagen for at være sikke på hun får nok. Nogle dage 3. Selv i vuggestuen vil de gi flaske for at følge sundheds"reglerne" med det antal ml. I døgnet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.